Nästa - T-centralen




Ja, så sitter jag och väntar på min första, riktiga stadskörning. Ska åkar härifrån jobbet till t-centralen, i RUSNINGSTRAFIK! Jag kommer at dö och avlida, eller ännu värre: inte hittar dit! Det är bättre att jag jagar upp mig och är aprädd redan nu, för då brukar det inte gå så illa...måla fan på väggen är mitt tips!



Sen efter körningen ska jag stappla på mitt tåg till Kattnehölm! Hoppas att jag inte somnar och hamnar i Karlstad istället...tur att det finns väckarklockor ibland även om jag skulle vilja slå ihjäl den som uppfann den...



Och idag ska jag också få träffa Karin! Lilla lööövet! Vi ska förbi Linnsan och gratta na till Systerbeviset.
Polman har lovat mig fint väder och det är bäst för honom att han har rätt...





På Söndag skjutsar mor och far hem mig och fraktar upp lite saker. Bland annat trall som min mor var och köpte! Söta mamma! "Jag har stått här i regnet och köat för din skull. Det var extrapris, folk är som galna!"
Tack mor, skulle aldrig fått arslet ur vagnen och köpa såna själv, vilket du säkert anade...

I veckan blir det fix i lägenheten. Är ju solokvist nu, så det måste röjas, städas och fejjas! Ska nog sätta upp nya gardiner bara för att! Hmmm, nån annan som har dille på gardiner?
Har också hittat mig en väldans najs tv-bänk. Tro det eller ej, Jysk! Karin glömmer nog aldrig när vi satte upp min första tv-bänk. Hon fick bygga och jag var arg för att beskrivningen inte var "rätt" så jag sket i allt och satte mig och surade istället... 









Kommentarer
Postat av: Annen

Passa på att åka till Nordiska, halva priset på allt för affären läggs ner, där kan du säkert hitta gardiner! :)

Skönt att vara solo igen! :)

2009-05-29 @ 08:24:16
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Kärringen

Glöm inte att jag borrade hål på fel ställe bara för jag trodde det var fel på ritningen!!! :D:D:D (sorry)

2009-05-29 @ 11:38:20
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Jennii

Hur gick d att köra i fredags? Sket du på dig? =) Kramkram!!

2009-05-31 @ 09:19:58
URL: http://mrsjennii.blogg.se/
Postat av: Jennii

Ja, dem brukar bli ännu surare när man smilar extra mkt just för dem skrattar gör d såå mkt roligare!!

2009-05-31 @ 09:24:38
URL: http://mrsjennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0