Mysdagar!





Jag har sovit hos J i två nätter. Det har varit mys. Vi har tryckt i oss godis, ätit god mat och kollat på Sex and the city! Tack så mycket Fina!
 Nu har jag precis betalat lite körlektioner, jävla utsugare! Men jag har också fått ett nytt smeknamn på köpet: LillaRallyTjejen. (För att jag körde in och ut ur en cirkulationsplats i 6o km/h.

Igår var jag hos Caroline med sambo och barn! Hur mysigt och trevligt som helst! Vi satt och snackade skit, åt bullar och gav barnen uppdrag att fånga sniglar! Hur många sniglar blev det tillslut Caroline? Har du vågat räkna dom? Hur som helst är jag gärna barnvakt och jag tackar för en mysig dag! (Även om bussen tog en evighet)

Idag är det jobb på schemat igen! Ska bli skönt att få komma dit tycker jag!



Annars är jag ledig i helgen! Full fart!







Kommentarer
Postat av: Annen

Fin bild på dig :)

Vad har du för helgplaner då? :)

2009-05-20 @ 13:50:50
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Tacktack :)

I helgen ska jag träffa min vän johnny mfl! Helgen efter är det Kattne som gäller!

2009-05-20 @ 14:05:41
Postat av: Kärringen

ooooo o vem är först då?!

2009-05-20 @ 16:35:16
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: caroline

Det borde finnas nåt smidigare sätt än den där långa bussresan tycker jag! Det måste vi undersöka..



Tack själv det va så trevligt!



O förresten har jag glömt bort sniglarna, dom stackarna är kvar i hinken, trivs säkert jätte bra. hmmm ehh..!



Ha så kul på jobbet!



kram

2009-05-20 @ 21:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0