Karro & cirkulationsplatser = ovänner.




Ja, så är det! "Du är som ett lejon in och ett får ut" Men det ska ju vara tvärtom! Jag HATAR cirkulationsplatser! Jag blir stressad, nervös och jagad. Dessutom har jag ju riktigt svårt att släppa kopplingen, så jag drar in med världens speed, innan jag inser att, hoppsan! Jag har växlat ner och det kanske hjälper att släppa kopplingen...



Annars förutom att köra galet så kom Jossan och E över på middag! Lilla laxen med egen potatisallad! Hur gott som helst! Man kokar ju bara potatis, rör ner creme fraiche med franska örter eller nått sånt och klipper i lite gräslök. Hur mumma är det inte?!
Mätt och belåtna så får vi ändå inte nog: Glass måste man ha när Mr Sol är framme! En Ben´n Jerry´s Wich satt finfint i buken!



4 nätter på rakan kör jag nu! Jag lär överleva som alltid, men det är bara för att jag är inne på nr 1 som det är far far away...

Budade hem en sketasnygg väska. Det var en satmara som också ville ha den. Jag trodde att jag skulle få den för 5kr, men nejdå! Jag gav inte upp utan en fight så jag fick den för 62kr. Tacktack.

Klicka för att visa Megabild! svart väska



♥ Tänker på dig min älskade Farmor ♥



Kommentarer
Postat av: caroline

Snygg väska!!! Vi ses imorron, det blir trevligt det! :)

2009-05-14 @ 08:57:50
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Karoline

Ja visst är den?! :D

Ja vi ska ha lajbans! Du, jag och Åsa.P!

Krams!

2009-05-14 @ 18:34:59
Postat av: Jennii

Vilken dyr väska stumpan!! =)

2009-05-14 @ 20:19:10
URL: http://mrsjennii.blogg.se/
Postat av: Karoline

Haha, dyr? Jadu! Jag trodde att den skulle bli min för 5 spänn, så det blev dyrt :P

2009-05-15 @ 00:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0