"Grattis på Nästan-Namnsdagen!"



Igår hade jag tydligen namnsdag...det var Johnny som berättade i ett sms. (RUBRIK)
Anledningen till att det är en nästan-namnsdag är ju att jag måste "fira" på Carolina, helt fel. Varför får inte jag vara med i almenackan när Xerxes får det? Taskit!



Jag kom hem från Jossan efter en rask promenad med Karin i örat  (siames) och insåg att jag hade dåligt med batteri. När jag väl raffsat fram laddaren så fortsätter skiten att varna för lågt batteri! Börjar rycka och dra i sladden och blåsa i alla hål, men ingenting fungerade! När jag börjar syna sladden noga har den väl gått av!? Hänger i ett litet snöre bara?!
Jag får panik! Folk måste ju få tag på mig om det skulle vara något, nu när farmor är sjuk och jobbet hade ringt dagen innan...


Skickar några desperata sms och får efter några timmar en älskad laddare. Och mycket riktigt: 5 missed calles och nåra sms varav ett löd: ÄR DU DÖD KARRO!?!
Jag säger ju det, jag skulle aldrig klara av att vara med i Robinsson...


Hur som helst så längtar jag tills nästa helg! Då ska jag och Karin åka och gratta Linn (Marianne) som blir sykeplayer (sjuksköterska) och sen kanske jag får träffa Sofias lilla bebbe Sigrid om hon orkar! Har nämligen lite bebbekläder till henne! Henke, och Anna tittar också förbi! Hur trevligt som helst med alla samlade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0