Duscha, duscha!


Jag är såld på coola duschdraperier! Köpte ett från H&M som var vitt med svarta tegelrutor. Mitt nuvarande är jävligt coolt det med!

  
En fiskpinne                    En fiskbulle                        En ful fisk

Söta fiskisar.





Ikväll blir det godis på jobbet, det ser Caroline till! (Tack för att du göder mig rund och go!)

Karin och jag pratade i några timmar som vanligt idag, och hon skulle läxa upp mig för saker jag glömmer. Mitt under allt får jag för mig att sola. På med bikinin samtidigt som Karin pratar viktiga saker...
"Karin vänta, jag måste bara ta av mig BH´n!
Undra varför Karin tycker att jag aldrig lyssnar...


Jossan ringde mig igår natt vid 03.3o:
"Jag har glömt mina nycklar och jag sitter på nattbussen hem!"
(vi bor nära varandra och Jossan skulle upp och jobba kl 08)
Jag ringer upp mitt stackars C som ligger och sover och ber honom släppa in Jossan så hon fick sova över hos mig.
"Tack så mycket för hjälpen!"
Ja, men jag satt ju bara på jobbet och ringde ett samtal :)

Så jag hittade Jossan i min säng imorse! Trevligt med lite morronsällskap innan sängläge!

Melodifestival ikväll! Hoppas att jag får se en skymt ändå fast jag jobbar!
Har för övrigt setat och pressat i solen trotts att jag flagar samtidigt...
GE MIG FÄRG!

TINGALING, TINGALING!






Kommentarer
Postat av: Ullis

såå coolt duschdraperier! vart har du hittat det??? Ungarna skulle älska det haha

2009-05-17 @ 01:23:40
Postat av: Kärringen

JA DET GICK JU BRA FÖR SVERIGE

2009-05-17 @ 07:25:13
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Karoline

Ullis: Jag har hittat det på Lagerhouse! Dom har ju hur mycket skoj som helst!



Kärringen Karin: NÄE DET GJORDE VÄL INTE DET!?

2009-05-17 @ 14:43:44
Postat av: ullis

var det länge sedan???

2009-05-19 @ 20:17:47
Postat av: Karoline

Näe nån månad eller två.

2009-05-20 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0