Att ha barn...



Ja, det känns ungefär som att ha barn när man har hund. Jag är just nu hundvakterska till världens snyggaste hund Malcolm. En svart cocker spanniel!

Rutiner på morgonen är ju att ta en prommenad...men Malcolm vill tydligen gå då det är gränsen ifrån att vara natt! Kl. 06.00 väkte han mig igår och då var det bara att traska upp och ut.

Jag har  ju också haft oturen dom här dagarna att det har spöregnat, ösregnat och tokregnat. Så jag fick dra på mig regnjackan och plaska ut. Väl inne så är det ju det här med blöta hundar och grus och grejer. Skulle aldrig ha dammsugit innan han kom... 

Jag har ju sagt att jag vill ha en alldeles egen hund väldigt länge nu...men jag har faktiskt ångrat mig lite. Man blir toklåst och det är ju jobbigt för mig som är lite spontan sådär. Men jag lånar jättegärna andras hundar!


Inte Malcolm, men nästan på pricken en Malcolm



Idag är det körskola igen! Var där igår också. Det var alängesen jag hade kört så det gick la sissådär. Men jag gjorde som vanligt bort mig...

Några ungar tänker gå över vägen när jag kommer...

Karro: Akta på er, annars blire mos!
Körlärare Kenneth: Haha, brukar du spela GTA?
Karro: Aaaaah...(Växlar och kör på)
Körskolärare Kenneth: 4an...
Karro: VA!? Har jag 4an i!? (Jag körde inte snabbt och det skulle vara 2an egentligen, därav reaktion)
Körskolärare Kenneth: Haha!? Näe jag menar GTA 4!


Så går det ibland när man relaterar allt till bilen...får se hur det artar sig idag...






Kommentarer
Postat av: K Eriksson

Squeeeeeeeeeeeeeez!!



Jag ska köpa en hundi till dig moahahaha!!

2009-05-07 @ 12:10:51
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Karoling



Deeeeeeeeeeet ger du fän i din lilla marodör!



Men vill du vara min matslav? ;D

2009-05-07 @ 12:21:02
Postat av: henkes anna

hallå karro! tänkte om jag skulle kunna få din msn..så slipper man skriva här när man vill nåt..:P

2009-05-07 @ 12:36:34
Postat av: Annen

Hahahaha :D

2009-05-07 @ 13:11:02
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Henkes Anna: Klart du ska ha min msn!

[email protected]

Kramar

2009-05-07 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0