Lovar du...



Lovar du att vara ärlig?
Ja

Du heter: Emma Karoline Öberg.

Smeknamn: Kärrol, Karro, ÖB

Låt som när du är ledsen sörjer till?: När någon värdelös "idol" förstör en bra låt som "Still havent found what im looking for"

Beroende av: Saltlakrits

Vad tror folk om dig?: Att jag aldrig kan bli arg.
 
Stämmer det?: Visst kan jag bli fly förbannad och arg, men rackarns vilken lång stubin jag har! Nästan lika lång som en 11-manna plan...

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina mörkblå ögon och min personlighet.

Vad säger du för att imponera på någon?: Är mig själv. Finns inte så mycket mer jag kan göra.

Hur imponerar man på dig?: Ärlighet och vänlighet.

Brukar du skratta för dig själv?: Oja! Och svära, och prata och sjunga och...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Kolla Aftonbladet, Expressen, KK"

Var bor du?: I ett lägenhet stor nog för tre.

Trivs du där?: Ja, apselut! Här skulle jag kunna bo när jag är 70! Glo på grannar hela dagarna! "Man ska ju kunna leva, inte bara hålla sig vid liv!"

Äger du några converse: Jadå! Ett par som är för stora, men var väl tvungen att ha just den färgen!

Sprit, cider, vin eller öl: Vin öl och cider, beroende på årstid.


Brukar du bli för full:
Brukar och brukar? Ibland kan jag vara lite extra rolig!

Vad har du för mobil operatör: 3! Man måste ju kunna prata med sin bästis gratis!

Är du allergisk mot något: Nickel, som alla andra.

Har du haft sex idag: Nej, vad tror du!? Jag är på jobbet!


Hur svarar du i mobilen:
Karoline?

Vem ringde du senast?: Cid. (Ringde och väkte honom som tur var, annars hade han legat kvar i soffan när jag kom hem.)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Åh, tack älskling för att du väkte mig!"

Antal timmar sömn inatt: Ingen, här jobbas det ju natt!

Sov du ensam: Jag var vaken med min toksköna kollega!

Brukar du komma i tid: Alltid! Om det inte skiter sig...

När mår du bra: När jag är lycklig.

När blev du fotad senast: Oj, hmmm, när Karin var hemma hos mig! En riktig paparazzi det där!

Hur känner du dig nu: Trött som ett troll!

Vanligaste färg på dina kläder: Blått, svart och vitt.

Vad tycker du om fötter: Fina fötter är fina, fula fötter är fula...

Vad saknar du: Min säng.

Hade du en bra kväll igår: Stressig kväll med garderobsförsäljning

Favorit dryck på morgonen: Juice eller oboy!

Rakar du benen: Min ryamatta menar du? Näe, det får hänga där det hänger tills solen kommer fram...


När brukar du oftast gå och lägga dig:
Olika. När jag jobbar är det klockan 8 på morronen.


Är du blyg?
: Näääe, eller ibland.


Sysslar du med någon idrott:
Näe, men har spelat fotboll & skjutit luftgevär.

Vill du hellre ha mail än brev: Det är alltid spännande med handgjorda/äkta brev!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Näe, det är inte kärlek, det är nån annan dragning...

Har du spytt offentligt: Näe, inte än. Men sen har jag ju inte haft kräksjukan än heller...

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ja det alla andra skulle ha gjort, dra sig i snorren!

Är du nöjd med ditt liv: Jadå! jag ska inte klaga!

Är du bortskämd: Jag är pappas lilla flicka! Sa mamma nej, så gick jag till pappa. Är bortskämd med love!

Vad gör du i morgon: Sover.

Vad är det värsta du vet?: Lögner.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Olika, beroende hur mycket kosing man har?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Bono, tills Johnny avslöjade att han köpt en ö bara för att slippa betala skatt...

Vad längtar du till?: Våren!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har dom finaste vännerna man kan önska sig.

Vad använder du för shampoo?: Shampo? Jag kör alla möjliga sorter. Till och med duschtvål!

Vad är det finaste du fått?: Oj, det vet jag inte, fått många fina saker under mina 22år i livet!

En speciell dag du minns: Man minns tyvärr bara dom hemska sakerna, som 11 September och Tsunamin.

Hur gammal är du: 22

Tycker du om någon just nu: Jadå!

Du samlar på: Damm

Gröna eller röda äppeln: Gröna som snor!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Karin

Gillar du golf: Näh, men minigolf är funkis!

Vilken tid gick du upp idag: klockan 17.3o


Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja, det hoppas jag! Vaknade där iaf...

Har du strumpor på dig nu: Jag har alltid strumpor på mig, även när jag sover.


Är det okej att gråta:
Absolut!


När grät du senast:
För någon vecka sen tror jag. 


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Ta körkort på en gång, resa, köpa lägenhet...eller jaha? Bara 1 miljon?


Bär du glasögon eller linser:
Nix.


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
 Näääh, vadå? Alla kläder har väl nått märke? 


När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Olika. Gärna går jag upp jättetidigt och myser vid nyhetsmorgon, men säger kroppen och huvet i från kan jag snarka loongtime!

Har du piercing: Hål i öronen, och piercing i bellyn.


Vill du gifta dig:
Ja, nångång!


Vill du ha barn:
OJA! Helst nu, men jag är samtidigt realistisk. Så inte än.


Solar du ofta:
Skulle jag se ut som en Alvedon då?


Är du bra på att laga mat:
Näe, eller kanske om jag skulle engagera mig mer i det.


Är du flygrädd:
Jaaaaa! Jag hatar höjder!


Hur vig är du:
Som ett strykjärn.


Är du musikalisk?:
Om man gillar musik, räknas det då?


Vad dricker du helst när du är törstig:
Vasser!


Vilken är din favoritglass:
Ben & Jerry's chocolate fudge.

Tror du på ett liv efter döden:
Tror att man föds om.

Tycker du om sushi: Jaaa! Fast bara den med avocado

Vad äter du helst när du ser på film:
Chips, dipp, ostbågar och godis!

Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja när pappa inte bor på jobbet som jag gör ibland.

Har du tandläkarskräck: Hade inte tandläkarskräck innan jag fick min tandställning. Nu har jag det.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Det är olika. Men mest kvälls.

Vilken ögonfärg har du: Blåa.


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, det har hänt.

Biter du på naglarna: Försöker sluta med det...


Röker du:
Nix, gjorde ett tag, men var inga som helst problem att sluta.


Hur ofta tränar/motionerar du:
Om det räknas när man går till och från ica så är det några gånger i veckan.


Senaste låt du hörde:
Oh laura - Realise me.



Kommentarer
Postat av: Anna

Woho! En lista som jag INTE har fyllt i! Den ska kopieras och fyllas i när jag får tid över! :D

2009-03-26 @ 08:24:23
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Professorn

Du är så jälva sweet sweet sweet (swett?) pluttan!

JAPP, självklart är det motion att gå till o från ICA? Nån som sagt nåt annat eller??



Pussie, calla mig om du vaknar sen...

2009-03-26 @ 12:55:35
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Anna

Nu är det väl ändå dags för en uppdatering? :|

2009-03-31 @ 08:11:13
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Ja veeeet. Men är ju inga som läser fan. :P

2009-04-01 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0