u2!



Min vän Ronko ringde mig idag och sa att han har fiskat fram 2biljetter till mig! Jättesnällt att han minsann tänkte att jag mer än mest vill se dom! Så jag Cid, Ronko och hans söta flicka Viktoria ska dit i sommar! Se fram emot att få se my favvo Bono!




Pratade med mamsen också. Dom är i fjällen och har det mys! Själv tycker jag inte att det är så mys hemma...grejer överallt inne, och äcklig, moddig snö ute. Lika bra att jobba då.


Beställde en ny tv till mig idag. Har ju ingen nu när älskling har flyttat hem till mamman sin...om man kunde sett in i framtiden cirkus 2 veckor så hade jag inte sålt min gamla...MEN samtidigt har jag ju pengar till mina körlessons nu! Såhär ser tivin ut:







I morgon ska jag försöka gå upp skapligt. Vilket menas typ klockan 15...
Måste städa lite innan helgen så att det ser någorlunda fresh ut.



Sen ska jag väl ta mig till Sollentuna centrum och besöka H&M. Säger inte vad jag ska köpa, för det lär väl bli mer än vad jag har tänkt från början... Dom håller ju på att bygga ut och fixa där, så sist jag var där så hade dom flyttat ingången, igen! Blir totalförvirrad. Får se vart ingången är imorrn...


Såhär ska Sollentuna Centrum se ut när det är klart!
(Diggar palmerna!)



Jag missar melodifesten imorrn...jag jobbar och här finns det ingen tivo. Får följas i tidningen istället. Jag hoppas på den där Operasången trotts att jag inte gillar opera, men den där är fan mäktig! Dessutom är hon vacker!





Nästa helg åker vi ju till Kattneholm. Det ska bli mysigt att få med mig Cid. Dom senaste gångerna har jag åkt själv bara för att jag har jobbat alderles för många tokiga helgpass. Men nästa helg är jag freeeee!


När jag vaknade idag funkade inte internet. Och jag har ju ingen tv, så det var lite Robinssonkänsla över det hela. Dock åt jag inte ris som dom gör där, but still, but yet!
Men sen lotsade Cid mig vid datorn och internet funkade igen! Tack, Tack ♥




På Måndag har jag körlektion igen. Får se vad little Kenneth har hittat på tills dess...


Jag känner mig fortfarande inte kry. Har varit sjuk i en vecka nu, men snor i näsan och tjockt slem i halsen. När jag satt på bussen kunde jag knappt andas. Jag svalde, och svalde...folk måste ju ha trott att jag idislade eller nått?


Nej nu måste jag prommenera en sväng!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Jadu, tänk om man kunde se in i framtiden!!



Nu ska jag bädda ner mej i soffan igen, är fortfarande inte helt återställd jag heller, den här gången tänker jag va helt frisk innan jag börjar jobba, vägrar gå o va halvsjuk hur länge som helst!!



KRAM!

2009-03-14 @ 16:19:43
Postat av: Caroline

Kul med konserten förresten!!! :)

2009-03-14 @ 16:50:32
Postat av: Anna

Ska han bo hos sin mamma så länge att du måste köpa ny tv? :O Jag trodde det var en kortis bara!

2009-03-14 @ 18:44:59
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jag klarar mig väl inte utan tv! :)

Det är tillsvidare, så får vi se när vi är mogna att flytta ihop igen!

2009-03-14 @ 23:23:49
Postat av: Anna

Men allt är bra emellan er i alla fall? :)



Operasångerskan vann!

2009-03-14 @ 23:34:10
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0