Tivo!



Ringde en trevlig man från DHL. Min tivo kommer imorrn! Yes! Då slipper jag betala mina kanaler i onödan och jag och mor kan vråla Singstar! Jeeej!


Jag somnade i soffan efter att ha pratat med Kärin i cirkus 2,5 h. Sov från klockan 14.3o och vaknade av att det var tokmörkt hemma...ja, men klockan var väl 18.3o!? Behövde jag inte den sömnen så säg?

Annars har jag bara plockat hemma och inte tagit mig utanför dörren. Kollade på Beck - Monstret, och Pensionat Pärlan. Jag är inne i en Beck period tror jag...lär väl bli Wallander sen...


Hehe, jag gjorde ett test. "Hur många barn ska du ha?" Blev väl Bullmamma! "Ju fler, desto bättre" Karin blev en standard mamma 1,5 kids! Läskigt med sånna tester...




Kommentarer
Postat av: Professorn

ett komma SJU kids om jag får be :p even steven, jatack!!

näää pratade vi såå länge? Åh vad bra att du kunde somna efter den pärsen i alla fall :p

Skönt med tivin tills mammsen kommer!!

2009-03-17 @ 23:24:20
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Karoline

Haha, oh, sorryborry frugan flugan! ;)

Jafan, vi pratade ju från 12 till 14 ungefär! Galet!

Var ju fan helt slur i skallen!



Jaaaa, det ska bli sååå skönt med tivo! Undrar om den är schnygg också?



Puss på!

2009-03-17 @ 23:42:35
Postat av: Karoline

Oj! Sorryborry fruganflugan!

Ja vi pratade länge som fan! Inte konstigt att jag däckade sen! Det var mys att prata!



Jaaa, najs med tivo! Hoppas att den är finfin!

Puss på!

2009-03-18 @ 00:06:27
Postat av: Karoline

ojfan. Skrev två gånger, tokit tokit!

2009-03-18 @ 00:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0