Tanten var 17år?




Jag satt på bussen och såg att det kom en liten tant med pälsmössa...men nu för tiden har visst inte bara tanter pälsmössa, utan även yngre. Tjejen såg ut att vara 17år, men såg så himla tantig ut i sin mössa! Kan inte påstå att det är snyggt för fem öre. Kunde inte låta bli att småfnissa när man bara såg en stor pälsboll sticka upp bakom sätet...
Nu är det visst jättepoppis att bära döda djur på huvet...

En död bäver på huvet? Eller björn f***a som grannen i Beck föredrar att kalla det...




Jag och min arbetskamrat hamnade på en massa sidor på internet med mat av alla möjliga sorter! Gissa om vi blev hungriga!? Jag blev så hugrig att jag blev tvungen att gå och värma på min chorizokorv som låg i kylen. Efter den var jag mätt och snorig. Stark korv det där!





Idag ska jag försöka att inte gå upp så himla sent! Måste ta tag i det där som kallas tvätt. Sen dammsög jag i förrgår, men det syns väl inte!? Massa grus i hallen...vart kommer det ifrån!? Man kan ju tro att jag har varit och lekt i en sandlåda...och vart kommer allt damm ifrån!? Jag är omringad!





Kollade på Patrik 1,5 igår. Såg den på bio också, men nu tyckte jag inte alls att den var bra. Första gången var bättre. Säkert en sån film som räcker att se en gång...
Kollade också på Tjenare Kungen! Den kan jag dock se hur många gånger som helst på raken. Jättebra film som jag starkt rekomenderar!

    





Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan få låna mina barnen en dag så ska du få se hur härligt sandig o grusigt det blir ;) Ta hunden också så du garanterat får ett kilo sand i sängen!

kram!

2009-03-19 @ 07:57:39
Postat av: Anna

Jag har också en massa grus i hallen! Nackdelen med den här årstiden :(

Tjenare Kungen är riktigt bra, jag blev kär i han Lundell-killen :P

2009-03-19 @ 08:09:56
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon :)

2009-03-19 @ 08:16:39
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: Professorn

JAG HATAR ATT STÄDA JAG SKULLE HELLRE HA 1000 TVÄTTBJÖRNAR I BADRUMMER

2009-03-19 @ 13:39:34
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Karoline svarar:

Jag ska aldrig mer gå ut då är det tänkt? Inte vill man väl städa efter varje gång man kliver innan för dörren från ica? Dumma grus, dumma damm!



Caroline, jag tar gärna barnen, men utan skor och strumpor ;) Hunden kan få vara på ballkongen ;)



Anna: Ja, tjenare kungen är underbar! Jag skulle också ha blivit kär i Ulf Lundellkillen om jag var Abra.



Sara: Nej men godmorgon! Trevligt att se lite "nya" ansikten! Du är så välkommen så!



Karin: Kan jag få en av tvättbjörnarna då? Snääälla?



2009-03-19 @ 15:13:19
Postat av: Professorn

självfallet my dear!

2009-03-19 @ 16:52:02
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0