Söndagsmys.



Var hemma hos C igår. Det var myspys. Men vi båda var skittrötta och vädran var grått, så det blidde ingen prommenad som var sagt.

Åt Ben & Jerrys, Chips och drack cola. Ååååååh! Nostalgi! Dom har väl kommit tillbaka! Mina Vinäger och saltchips! Jag älskar dom! C slickade på ett och sa blä! Men det är bra, för då får jag ha mina älsklingar för mig själv! Äntligen har dom fattat att folk vill ha vinägerchips! Nu väntar jag bara på att mina Sourcream/Cheese kommer tillbaka också! Haha, knubbis!
 Kollade på Beck - Moneyman. Dom gamla Beck är bäst. Dom nya är bara ihoptjaffsade och uppenbara.
Sen spelade vi vårat pensionär spel, Yatzy. Jag vann. Så då slutade vi spela, hehe.
Vi delade på C´s 80säng...sov rätt dåligt med andra ord. Vaknade stup i kvarten och nu har jag ont i Axel.

Vinäger     




Klockan 12.5o ska jag köra bil! Det bara bättre och bättre för varje gång! Det är kul. Hoppas att jag kan allt utantill snart. Vill ju inte att det ska bli apdyrt.

Efter körlektionen ska jag dra mig till Sollentuna. Sket väl i det sist. Så nu ska jag införskaffa lite grejer jag behöver.





Det blir en fullspäckad dag! Ska ju städa också, och later ska jag över till grannen och glo på film! Jag undrar när min tv vill komma till mig?



Äre ingen som vill åka till IKEA med mig? är inte det skoj? Flört, flört!


Näh nu ska jag väl ta tag i något som heter, Städa. Tungt ord. Jobbigt ord. Men lika bra.




H e j s !






Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har för mig att jag gillar Sourcream/cheese, men jag kan blanda ihop de med några andra. Hm...



Beck - Moneyman är en av de bästa Beckfilmerna tycker jag. Älskar duschscenen med Gunvald och Gavling ;)



Lycka till med körlektion och städning!

KRAM!

2009-03-16 @ 11:08:50
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Jossan B.

Jag vill till Ikea :)

2009-03-16 @ 16:15:29
Postat av: Karoline

Det måste vara dom! Dom är lite gula. Påsen är också gul...



Ja moneyman är bäst!

"Har du räknat planeterna ikväll?"

Haha!



Tack tack, nu är städningen klar och jag har haft min lektion, gick hyffsat!





Jossan B:

Fan då kanske vi ska slå våra kloka huven ihop nån da!?





Kram på er!

2009-03-16 @ 17:35:12
Postat av: Annen

Är chipsen gula? :D Är du riktigt säker på det? :P

2009-03-17 @ 08:32:16
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Kallelin

Ostchipsen ja! Konstigt va!? Och småräfflade som sourcream onion...eller varom gröngula? :P

2009-03-17 @ 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0