Släpp fången loss, det är vår!






Guuuh vad solit det var när jag åkte hem imorse! Somnade som en stock och blev väckt av DHL-mannen...han var inte så trevlig som jag trodde. Han hjälpte mig med min skittunga tv i i hissen, men sen fick jag klara mig själv. Som en döende indian släpar jag pallen med tivin in i lägenheten. Det var minsann inte lätt! Den står inte på plats än, för jag orkar väl inte lyfta den själv? Har väl för korta armar...


Jag somnade om och sov fram till klockan 17. Hela vårdagen borta med andra ord. Men jag hoppas att Mr Sol vill lysa lite i helgen! Håller på att buda hem en skinnjacka. Hoppas att jag får den.


Inatt jobbar jag igen. Min andra av trejde natt. Känns lite segt nu, för det var länge sen man fick vara ledig ordentligt.
Men, man ska vara glad att man har ett jobb! Och det är jag, men kan ju vara skönt att få vara ledig ibland?


Åt majskolvar med smör och salt! Så himla guddie! Min lilla korv ligger och väntar i kylen på jobbet. Ja, jag har väl dålig fantasi, och äter dåligt när jag är själv. Men så hare alltid varit!


Ska be Tony att hjälpa mig slänga upp tvn på väggen. Måste väl köpa ett väggfäste först...så att den inte ramlar ner. Min fina Tivo!


Dags att ta en dusch nu! Så man vaknar igen! Sen är det bara att ställa sig oh vänta på transport till Astrid!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0