Ska du döda mig nu?



Nej, jag ska aldrig sälja något på blocket igen!
Jag pratade med en jättetrevlig kille som gärna ville köpa min garderob. Han ringde och sa att han behövde lite vägbeskrivning...
"Jag kommer ifrån stan"
Man kan ju komma från två håll ifrån stan, så jag försöker klura ut och förklara.

Efter tredje gången lät han irriterad, och jag kände mig skyldig som vanligt.
Jag går ner för att möta dom när dom äntligen har hittat rätt.
Ut ur bilden kliver en millitär som spatserar mot mig med mord i blick.
Jag ler lite och säger "Ska du döda mig nu?"
Han sträcker fram handen lite millitäriskt sådär och hälsar istället för att svara på min lilla skämtfråga.

Jag och hans tjej (tror jag) gick ner med lådorna medans han och hans killkompis bar ner garderoben.
Ut i kylan! Jag hade bara tröja på mig, men jag stod och väntade på att jag skulle få betalt för garderoben.

Men istället för att få pengarna direkt, får jag stå och kolla på i 10 minuter när dom lastar på, bäddar med filtar, skruvar fast en dörr och spänner åt linor. Sen sa tjejen när han nästan var klar, att nu får du lägga ner det du håller på med och betala tjejen så hon får gå in i värmen.

"Har du växel?" (Jag höll på att dö)
"JA! Jag har växel däruppe!"
Ja, men titta, då hittade vi jämna pengar i plånisen.

Jag frös i två timmar efter det. Hur gör djur?





I helgen ska jag och C över till hans kompisar. Jag vill spela bowling! Men det är så satans dyrt alltså! När jag var mindre kostade det inte ett skit. Nu kan det kosta 3oo spänn för en bana i en timme! Men jag tycker ju att det är så loligt! Så det kan vi unna oss tycker jag!
Sen på Söndan ska vi över och terrorisera grannarna. Mycket trevligt!





Jag gillar mina grannar till skillnad från vissa andra...



By the way
måste jag köpa ett våffeljärn om jag ska kunna fira någon slags våffeldag...
Kan man köpa ett på ICA tro?





Kommentarer
Postat av: Anna

Bowling har verkligen blivit dyrt, men det beror också på var man spelar! I Örebro kostade det också typ 300 för en timme. När vi spelade i Wingfield för några veckor sen kostade det 75:- för en timme/person.



Japp, våffeljärn finns på Ica :)

2009-03-25 @ 08:16:01
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe, förresten, du som är trogen barnklädesköpare på Tradera, du kanske vill köpa något av mig? ;)

2009-03-25 @ 14:05:26
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Professorn

VILKEN IDIOT!!

Haha jaha så då gick det bra minsann att hosta upp jämna pengar!

Idioten som skulle köpa soffan kom väl inte och hämtade den heller neeeeeh.

2009-03-25 @ 14:48:48
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Karoline

Haha, jadu Anna! kanske det kanske! =) Men frågan är ju varför du har en massa nya bäbiskläder hemma??? =P







Ja det var en riktig idiot det där! Fast han var snygg. Synd.

Fan kom inte soffhämtarn!? Jag är så trött på blocket så jag får väl slänga hela grejer, men hellre det!

2009-03-25 @ 17:50:32
Postat av: Anna

Hehe, jadu, av samma anledning som du I guess ;) tidiga modersinstinkter som säger "köp kläder till ditt barn nu!" och jag svarar "men jag har ju inget barn." och får sen svaret "köp kläder till ditt barn NU" och så köper jag :P Men med tanke på att det dröjer några år så kan jag lika gärna försöka sälja det här nu medan det fortfarande är populärt, så får jag köpa nytt sen när det väl är dags! :P

2009-03-26 @ 07:49:40
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0