Så rätt!




Jag hade minsann rätt om vem som skulle vinna Melodifesten! Opera är skiten! Hoppas att det går bra i vodkalandet för henne...





Idag vaknade jag av att Karin ringde. Jag hade visst ställt klockan lite senare för att jag var slö. Så nu har jag hunnit röjja lite hemma och tvättat och grejat. Resten tar jag på måndag.




Skämde bort mig själv med fish´n chips till frukost/middag. Det var namnam! Innan hade jag också smaskat i mig av lakritset jag fick av Karin sist. Den största lakritspåsen ever! ♥






Jag skulle vilja åka till IKEA. Vill ha det där vitrinskåpet jag har kollat på så att jag får upp mina vackra saga form glas! Vill också köpa fotoramar och fotohyllplan. Får se när det blir av. Längtar dit iaf!

DETOLF Vitrinskåp







Har slängt ut min Ramberggarderob och min Rambergbyrå på blocket. Får se om dom blir sålda!
RAMBERG Garderob med 3 dörrar        RAMBERG Byrå med 3 lådor



Idag ska jag till Älsk. Det ska bli jättemysigt! Har saknat honom som en klimakterietant!
Han hade ju glömt alla sina kallsipper hemma hos mig också, så han har fått handtvätta så länge!
Kanske tar med mig dom om jag är snäll?





Trodde att jag kunde ta semester över påsk, men NEJDÅ. Det ogillades trotts att jag var ute i god tid...får se hur det blir. Syster fyller ju år då också...surminen på den!


Se hela bilden


G l a d   P å s k !












Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja det där med semester...det verkar va omöjligt o få ledigt när man vill! jag ska i alla fall jobba lite i påsk, när är det du vill va ledig? kram

2009-03-15 @ 10:34:53
Postat av: Karoline

Vill vara ledig lördan och söndan. Men söndan går bra att vara ledig på bara också. Men helst lördan söndan. Fan tyckte ja var ute i god tid. Men NEJDÅ!

Hoppas att du är frisk nu!

Krams!

2009-03-16 @ 09:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0