Pelikan...




Min hals har ont, och igår hade jag hjärtklappning från klockan 17-24(!) Min puls låg på 170 och normalt ligger man runt 70 kanske...dags att göra den där hälsoundersökningen snart kanske...
Annars gick natten kalasbra! Det var lugnt och skönt.




Däckade i säng och väktes av min mor.
"Men Karoline, så här länge kan man väl inte sova!?"
Jooo, jag kunde visst det.
Fick också reda på att min älskade farmor har för andra gången fått cancer. Denna gången i hjärnan. Jag kan bara hoppas och be för att hon fixar det här! Skulle inte vara detsamma utan henne. ♥



Idag åt jag fläskottlett ris och sås till frukost! (det blir lätt så när man jobbar natt)
Jag gjorde egen sås för första gången i mitt liv, och min sambo klagade inte så det är ett bra betyg!



Det går riktigt bra att spara pengar tycker jag! Iaf nu när jag har ett mål! Jag vill ha ett köriskort och en volvo v40! Sen är det bara familj kvar! (eller nått)



På Lördag ska jag och Cid ha kvalitetstid! Vi ska gå på bio och mysa med vin, ost och kex! Vet bara inte riktigt vilken film jag vill se...antingen Mammut, eller Män som hatar kvinnor! Svenska filmer är bäst! Nån som har sett någon av dom? Tips tas gärna emot!



På Söndag åker jag till Kattne igen! Ska träffa mina kära vänner och familj. Sen ska jag gå på brors spelning och kolla in den! Sen kommer jag hem den 20 också...så på söndan den 22 ska jag firas! Skriv upp det Anna! (flört)
Saknar min hundie så att jag har ont i hjärtat. Min ludna, ludna lurv! ♥



Caroline är på andra sidan väggen. Det är skittråkigt, för det var så länge sen vi sågs, och då måste man prata av sig! jag lär väl smyga in dit snart om jag känner mig själv...



Måste länka denna länk bara för att dom har så snygga och helt okej priser! Sånt gillar vi! http://www.bagsandfashion.com/


Karin frågade mig lite ynkligt igår:
"Karro, är jag din bästa vän?"
Jag svarar hotfullt: 
"Ja om jag är din bästa vän!?"

Svar på tal.
Älskar min Karin! Hon kommer att bli världens bästa syster när hon är klar!  ♥





Kärleken får avsluta detta inlägg idag!





 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ajdå, hoppas det går bra för eran farmor :(



Och det låter som du borde kolla upp dig själv, du bor ju nästan på ett sjukhus ;) Gör det nu!



22:a ska jag notera men jag kan inte lova någonting än.

2009-03-06 @ 11:53:18
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Ja, det är förjävligt.



Ja, om ni inte kommer måste ni ha en bra ursäkt :P

2009-03-06 @ 18:13:56
Postat av: Anna

Tror CA har studiohelg i Eskilstuna då hela helgen

:(

2009-03-06 @ 21:11:38
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Min bror ska minsann komma. det här är söndag runt eftermiddan/kvällen.



2009-03-06 @ 23:23:17
Postat av: Professorn

Vad fan är studiohelg och vad är viktigare än att fira min Karolinis?? Två månar försent dessutom! Ska jag komma och fira dig igen gummis?



Förövrigt så är väl knappast Mammut en svensk rulle? Moodysson är svensk (och snygg) men sen... tog det slut på svenskar. Eller nåt.

2009-03-07 @ 17:52:43
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0