Överlevde och dödade ingen...

Varning för trollet!




Jag lyckades med min körning helt okej! Höll bara på att köra in i en bil när jag skulle svänga runt på en parkering. Som tur var hade Kenneth, my handleader en broms på sin sida...tur, tur! Annars tycker både jag och Kenneth att det gick bra! Parkerade till och med (!)
Nu har jag slängt in en massa lektioner så att jag ska komma igång, så nu är det bara att spara pengar i plånisen! Jag SKA ha körkort!

Men det ända dumma är att jag antingen kör alderles för sakta, eller alderles för fort...finns inget mellanting, finns inget lagom. Men det kommer nog med tin!

Är lite stolt att jag ändå tog tag i det här! Men jag är rädd för att köra i stockholm...jag vill INTE ut på motorvägen!








Nöjdminen på den!



Kommentarer
Postat av: Anna

Bra gjort!

2009-03-03 @ 18:56:20
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: idan

Lär du dig köra i sthml så kan du ju köra överallt sen. Det är en stor fördel. Själv är jag rädd för storstäder.. Lycka till gumman!

2009-03-03 @ 22:20:52
URL: http://helajavlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0