Melodifestivalen




Ja, melodifestivalen missade jag ju, men det har jag aldrig brytt mig så mycket om. Men hade jag varit ledig hade jag säkert kollat. Vad är det för tvångstankar som gör att jag måste kolla på något jag inte vill se?


(En ful logga är det också)




Idag vaknade jag klockan 16, men det kändes som att klockan var 7 på morgonen, och jag ville bara sova, men det gick inte. Det funkar bara inte när Cid är hemma. Det är hur mysigt som helst att han är hemma, och han stör ingenting. Men tanken på att jag är hemma när han är hemma får mig att vilja umgås med honom och jag kan inte slappna av. Men det är min sista natt inatt, och imorrn (eller idag) ska jag bara ta det lungan, värka i mig en massa gott och bara ligga i soffan och glo på film! (lata fan)


Idag kommer också Caroline hem från Israel! Hoppas att du lever och att bröllopet var finfint! Vi måste också klämma in en fika some day. Snacka lite skit och dricka koffi! Vi är för dåliga på att planera både du och jag!


Haha! fick världens skambud på min tv idag från lilla Kurt! 2500kr! Jag citerar hans mejl:
"jag bjuder 2500 för din tv. så vi hörs snart ha en trevlig kväll"
Haha! Vadå hörs snart!? Som att det skulle vara det bästa budet ever!? Och som att det är givet att han ska få den för 2500? Tokig gubbe. Ska det vara så rackarns svårt att sälja en tv till en normal människa!? Finns det någon normal människa?!



Idag åt jag potatisbullar med bacon och lingon! Det skulle jag kunna leva på! Så himla namnam! Anna Skipper skulle väl avrätta mig...sicken tur att ingen har rapporterat om mina bad habits till henne...



Jag har en låt på min mobil...en väldigt känd och bra av U2. Sonday, Bloody, Sunday...
Jag kan inte längre lyssna på den utan att garva eller sjunga med!
Någon bad mig nämligen att lyssna noga på refrängen och tänka mig skånsk brytning och frasen: Små Negrer I Sanden...
Alla vet säkert redan om det här, men jag som är så efter i allt garvar fortfarande! Och ni som inte hört låten: Sök på youtube och lyssna! Humor i allra högsta grad!

Eller Karin som alltid har trott att dom sjunger "oooooh matchy Måns" istället för "All that she wants"

Eller jag som trodde att "All for love" Egentligen inte var en kärlekslåt utan en hatlåt "Awful love"
 
Eller så kollar ni den här roliga arabiska videon! (Den fungerar fortfarande på mig efter 5år)
http://www.youtube.com/watch?v=bFiTvydhEKw












Kommentarer
Postat av: Professorn

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAN TELEPORTERAR FORTFARANDE DEN DÄR JÄKLA TALIBANEN!!!!

2009-03-05 @ 00:04:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0