Män som hatar kvinnor...



...var tokasbra! Och då säger jag det utan att överdriva! Tony hade läst boken och är den mest kritiska människan jag känner. Och HAN tyckte också att den var jättebra! Cid tyckte att den var lika bra som jag, och Jennie också. Så nu försöker jag få folk att se den och sponsra svensk film. Värd alla pengar!

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa alderles ensam med Mette-Marit med hårfärg i skallen. Det ska snart sköljas ur. Hoppas att det inte blir möggligt och grönt!
I eftermiddag kommer min älskade Karin och vi ska se film, gå prommenad och hon ska ta hand om mina fötter! Vilken tur att jag hittade en allra bästaste vän som till och med gillar att massera andras fötter! Sabla röta!

Igår blev det en lugn kväll. Jag blev hämtad av lilla mammi vid tåget och vi drog direkt till Vingåkers Factory Outlet. Jag hade sagt att jag inte skulle köpa något, men jag vet att jag lurade mig själv...
Men billigt blev det! Köpte två t-shirts. En ljusrosa från Filippa K som var toksöt, och en grön lite längre som man kan ha och luffa runt i med leggins från Tiger of Sweden...detta kalas gick på 199kr. Så det var det värt om man säger så!



Min sköna, gröna tröj!



Nej nu jävlar måste jag skölja hår! Annars blir det grönt och jävligt!


Puss!






Kommentarer
Postat av: Anna

Vad säger du om att du, jag, Henke, Emelie, Oskar, Linnéa och Cid (om han vill) går ihop och lägger en femtiolapp var eller nåt sånt där och köper en bamsebukett med blommor till Eivor? Som krya på dig present. Något jag kom på nu så jag frågar dig först, har inte ens pratat med Oskar om det.

Kanske gå dit på onsdag kväll innan spelningen med den? Eller skicka den med bud? Vad tycker du?

2009-03-09 @ 14:38:13
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Det låter som en jättebra ide Anna!

Ja, det låter jättebra! Det gör vi!

Ja tycker att vi går dit! Hon skulle nog bli jätteglad.





2009-03-09 @ 18:13:04
Postat av: Caroline

Snygging!!! :)



kram

2009-03-09 @ 19:36:50
Postat av: Annen

Jag har aldrig lyckats hitta något på Outlet, eller jo förresten, ett par Adidasshorts och en passande munkjacka till. Men det är det enda.

Däremot stannar jag alltid på Fabriksbutiken och fyndar! Gjorde du det? :)

2009-03-09 @ 21:16:22
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Tack Caroline! :P



Jag hittar ALLTID saker på factory, och fabriksbutken också för den delen. Men den här gången köpte jag inget...ville ha rosa Ittala ljuslyktor, men dom var ju såklart icke på rea. Rean var på 59kr mina små lyktor kostade 229kr. Så sket it!

2009-03-10 @ 11:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0