Jerry Springer




Varje kväll innan jag ska gå till jobbet brukar jag glo på Jerry Springer. Det är ett sånt sjukt program och jag tycker att det är kul att Amerikaner är så bra på att göra sig till åtlöje! Egentligen tycker jag att det är smörja, men som sagt är det helt sjukt och jag är glad att sånt inte händer i Sverige...än.




Finns ju människor som gör vad som helst för pengar och publicitet. Ta bara Linda Rosing eller Alexanders gamla fruga Katrin. Fyfan, den där Katrin skulle jag kunna spy på, för hennes grej är att vara så dryg och elak som möjligt så att det skapar rubriker. Sånna brudar fanns ju på högstadiet. Men nu? En vuxen kvinna som beter sig som ett riktigt svin. Vill man vara kompis med en sån? Ska man behöva bry sig om hur man ser ut utan att bli kallad ful eller fet av henne? Hon hade ju sagt i Vakna med The Voice att Josefin Craford var fet!? Hon är ju förfan som en liten sparris! Och hon menade det också, det såg man!

Och Linda Rosing kan jag inte mer än sucka åt...har inte hon barn? Är det kul för dom att veta att mamma är känd för att hon gökade i tv? Och nu ska dom behöva se när hon dejtar sliskiga karlar också? Kan man inte ta fram lite bra förebilder för den stackars ungdomen? BlondinBella, Kenza, Linda Rosing, Carolina Gynning...vad är det att se upp till? BlondinBella, visst hon ska bli jurist, men bara för att hon har sett filmen legally blonde...jag vet inte om jag skulle kunna se henne som min advokat faktiskt...
Tycker synd att allting ska handla om pengar och skönhet nu för tin. Hur många 15-åringar kan leva upp till dom kraven om man inte har snorrika föräldrar som öser över dom pengar istället för kärlek?
Jag är glad att min syster ser upp till mig iaf! Som varken har skönhet eller pengar. Men kanske en bra personlighet?


Tack för mig!






Kommentarer
Postat av: Professorn

Ja men fru Craaford ska bara ha för hon sa att Linda Bengtzing såg ut som en apa utan smink. Hmprf.

2009-03-07 @ 17:49:21
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Kallelin

Sant sant! Jag diggar inte Josefin, men det var ändå taskigt av den andra subban :)

Morreeeeh!

2009-03-08 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0