Jag HATAR att vara för snäll!





Skulle sälja min byrå igår. Nu har jag ångest för karln var det otrevligaste jag har mött.
Jag möter honom därnere och presenterar mig. Han är allmänt dryg och matcho. Jag skulle ha 250 för byrån. Idioten har med sig 3oo för att han visste att jag antagligen inte hade växel. IDIOT!

Jag hjälpte honom ner med skiten. Och vem står där nere när jag kommer ner om inte hans tjej!?! "Ta här!" sa han till mig och körde med mig. Jag fick baxa in den där jävla byrån och tjejen stod bara där. Helt okej om hon hade varit gravid, men det var hon fan inte! Och snäll som jag är så lyder jag som en hund och hjälper honom in. "Så nu blev du av med den där!" sa han när han smällde igen bakluckan...

Jävla idiot! Jag skulle ha krävt 3oospänn för bärhjälp eller ställt ner skiten och sagt "jag måste springa nu! HEJ!"
Istället går jag över till mina vänner och är bitter och grämer mig...hur kan man bli tuff och säga ifrån!? Jag menar, jag känner ju förfan inte ens människan!?

Nog om det...




Igår hade vi filmkväll! Kollade på screamers, nån rymdrobotfilm. Men blev mest att vi snackade en massa skit tills alla blev rastlösa på ett eller annat sätt...då blev det att gå hem och nanna kudden!
Det brukar alltid sluta med att jag somnar, Tony börjar spela dator, och Johnny och Jennie spelar kort...som på den gamla goda tiden!





Favoritcitat denna vecka: "Och du hette sa du?"





Jobbar inatt. Har lite ångest över att jag gick upp så tidigt som halv 11...hoppas att jag kan sova mer senare. Vore gött så att man inte är manglad inatt. Jobbar tre nätter. Gick av i Söndags morse och jobbar igen idag. Känns lite drygt.



I helgen kommer mamma till mig. Det ska bli jättemysigt! Hoppas att min nya tv har kommit tills dess...men det hände väl inte. Jag som ville sjunga singstar med henne!
Saknar min mamma jämt! Man borde inte göra det när man är 22. Men jag är mammig och jag känner mig fortfarande skyddad och trygg med henne. Älskar min Mamma helt enkelt. ♥




Nu har jag varit duktig och städat, bytt gardiner och bytt sängkläder och grejer! Hur skönt som helst! Nu vill jag bara som sagt till IKEA, men pappa kommer kanske på söndag och hämtar mamma, så då ska vi nog dit! Lolit!




Jag ska på Johnny och Annes (Johnnys twinsis) 3o-års fest den 3ode April! Temat är film, och jag har INGEN aning om vem jag ska klä ut mig till! Tips thanks? Inte nått mesigt bara! Vill vara den coola tjej jag är! :P



By the way? Kanske ska börja träna snart?







Kommentarer
Postat av: Kärin aka hästen

Stackare.

Jag är precis likadan.

Man KAN ju faktiskt bli illa omtyckt av personen i fråga...

2009-03-17 @ 10:59:32
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Annen

Men? Skulle vi inte fira dig på söndag i Forssjö? Nu blir jag snurrig!

2009-03-17 @ 11:18:22
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Kärin:

Jaaameeeen varför går man och är bitter sen!? Det är ju nästan värre än att ryta ifrån! Kort var han också killen. Jävla tönt.





Anna:

Enligt mor så gick det inte för att dom ska ha sin sabla studiohelg. Ja skiter i födelsedag. Känns bara onödigt.

Så mor kommer upp till mig istället!





Krams!

2009-03-17 @ 11:24:11
Postat av: Annen

Okej, vad tråkigt :( Fast kul för dig att få mammatid :)

2009-03-17 @ 11:30:48
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0