Fryser!




Jag gick i lagom tid tills bussen skulle gå. Kom till och med tidigare än alla andra. Jag väntar, och väntar och waitar. Kom det någon buss? Nääääh...höll på att frysa både armar och ben av mig. efter 25 minuter kommer den! Hoppar på, men i Sollentuna säger busschaffören : "Damen, det är sista hållplatsen!" Vafaaan? Ja ska ju till jobbet. Då var det tydligen en annan buss som jag inte ens hade kollat vart den skulle...

Jaha, då var det bara ut i kylan igen och ringa jobbet och säga att man är sen. Jag som var i så god tid! Stod och frös i en kvart till innan den sena bussen kom. Vart tog min första buss vägen!? Den kom liksom aldrig. Jaja, nu är jag på plats, och dom klarade sig utan mig i hela 10minuter.

Det är bara så rackarns surt att komma sent, fast att man är i god tid, Jaja, sånt händer.




Jag undrar hur den här natten ska gå.
Det är jättelugnt och jag har 8timmar kvar...
Extra segt är det också när man vet att det är ens sista natt och man ska vara ledig. Som att vänta på jultomtensegt är det.





Imorrnbitti, eller ja, 13.3o ska Karin ringa och väcka mig! Har skitsvårt att gå upp om ingen mänsklig själ pratar med mig. "Lite till, ska bara vila ögonen" intalar jag istället mig själv och somnar om...så jag hoppas att jag vaknar när kvinnan ringer.



Ååååh vad jag tjatar om det här, men jag måste bara till IKEA och köpa mina prylar! Vill fixa och trixa så att jag får upp alla mina fina glas! Just nu är dom ju bara i förrådet i kartonger. Usch vad dåligt samvete jag får för det! Mina stackars, fina glas...



                




Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får en mysig helg! Kram!

2009-03-20 @ 12:24:34
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline svarar:

Tack så mye! Krams!

2009-03-20 @ 14:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0