Från Sambo till Särbo...


Det är inte så hemskt som det låter. Jag och Cid har kört i 280 och flyttade ihop första dagen vi blev tillsammans i princip. Nu är jag nykär på nytt och det känns kalasbra för oss båda! Han bor hos mor sin och jag bor hos mig. Känns himla bra att vi kan ta oss tid med varandra när vi väl ses istället för att det blir en massa vardag och tjaffs. Så får vi se hur det artar sig senare! Så, så var det med det!




Jag trodde att jag skulle vara avliden idag på jobbet (det tror jag jämt) men med loliga arpetskamprater går det finimangs!



Jag hade en oturs dag igår...börjar med att brors spelning var toksent och jag fick ångest för att jag skulle ha körlektion och sen jobba. Sen när jag skulle åka så hittar jag inte busskortshelvetet. Rev ner hela huset innan jag åkte, utan busskort såklart. Fick köpa nytt för 650spänn. SURT. Sen går jag till tåget och betalar biljett, duktig som man är. Och tror ni att det kom någon vänlig konduktör? Nej, det kom väl ingen konduktör alls!? 107 spänn åt fanders...
Så min billiga tripp till Katrineholm slutade med att jag blev 757kr fattigare. Klantarseleh!





Nu jobbar jag tre nätter och sen ska jag till Älsk på söndag för att mysa och kolla Beck! Både han och jag var lite filuriga och längtar och ser fram emot att få träffa varandra. Det är så det ska vara!






Min körlektion idag gick kalasbra! (enligt mig själv) Men jag fick beröm av Kenneth att jag var så bra på att starta. Då blev jag lite kaxig och skulle, ja jag vet inte vad jag skulle, men bilden dog iaf. Men det känns som att jag har mer koll på läget nu och jag har bara tagit 2 lektioner! Jeeeeej.





Jag saknar min lilla bebis Mette-Marit redan! Hon såg när jag bar ner väskan och vipps så låg hon i hallen på mina skor...hundar kan inte prata, men damn. Klart man fattar att hon fattar att jag ska lämna henne och att hon inte vill att jag ska åka.
Ett bevis på att hundar också har en viss tidsuppfattning är när vi kommer hem hela familjen (husse är mest omtyckt)
rusar hon fram till mig och min väska och gnyr och gråter för att hon vet att jag har varit borta och behöver hennes uppmärksamhet. Häftigt tycker jag.
Och det där med ekorrarna. Det räcker med att man säger "ekorre" när man är ute i skogen för att honska springa nåra varv i skogen för att sen glo upp i ett träd...







Ps. Min Karin är den bästa som finns! Hon finns alltid, alltid där, och inget kan skilja oss åt!
Vi hade tre mysiga träffar, och jag hon fattas mig när vi inte hörs!
Love till världens bästa dig!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Cool hund du har! :)



Jahapps, nästa vecka nån dag kanske vi tar fikan o IKEA?



KRAM!

2009-03-13 @ 19:31:22
Postat av: Karoline

Haha, ja hon är la störd! =)



Ja, det vore lajbans! Kanske mån eller fredag? Jobbar tis, ons, tors...



Hoppas att du kryar på dig!



Krams!

2009-03-13 @ 21:59:10
Postat av: Caroline

Ja, jag funderade på o stanna kvar natten lång bara för o snacka lite mer skit med dej O Sirpis;) Jag hoppas vi jobbar ihop snart, det är det allra trevligaste!! :)



Jag jobbar bara mån! O på fredan drar vi till småland.



Jag mår bättre, har ingen feber längre!



KRAM

2009-03-13 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0