Den bästa dieten...



...är att ha en hund som ser ut såhär när man sitter med ett berg mackor:



För då äter man bara upp hälften...




En annan grej jag också kom på igår är att hur man kan få magrutor...man sitter i soffan en hel dag, och så fram mot kvällen ser det ut som att man har magrutor för att valkarna har tryckt av sig...snabbt och smidigt, utan att göra ett skit!
Nöjdminen på det!



Snart åker mina kära skapare till fjällen och lämnar mig här med hundi och sis! Jag är helt strandsatt! Det går inga bussar, jag har varken bil eller körkort...jag får roa mig med att städa och lukta på skogen.


Me unt sis.


Saknar min lilla sambo. Han är ensam hemma och är sjuk, precis som jag! Stackars oss. Fast karlar blir alltid extra ynkliga när dom är sjuka...jag har spekulerat. Varför är det så då!? För jag menar vi kärringar är ju mer hariga...så det går liksom inte ihop?


Karin var här igår en snabbis! Hon masserade mina fötter och klippte mitt hår! Tiden går så äckligt fort när man är med henne! Varför!? Taskit! Mitt hår och mina fötter mår jättebra, tack vare henne! Ska fundera ut nått ja kan göra för henne!


Imorrn har min bror spelning! Måste ses! Ska även träffa Fia och Lovisa!












Kommentarer
Postat av: Anna

Löser det sig så att du kan ta dig hem imorgon natt? :)

2009-03-10 @ 13:36:48
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Ingen aning. Bäst för han att han skjutsar hem mig, annars skiter jag i att gå...

2009-03-10 @ 16:36:31
Postat av: Annen

Nu ska de börja spela klockan 1 :S Känns sådär när jag ska upp klockan 7 på torsdag :(

2009-03-10 @ 20:05:32
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

då skiter jag it...då åker jag hem imorrn. Jag jobbar också torsdan och har körlektion då också...

Det var pissigt, men vad gör man?

2009-03-10 @ 23:09:50
Postat av: Anna

Åh vad tråkigt allt blev :( Jag har ont i magen av dåligt samvete :(

2009-03-11 @ 08:13:53
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karro

Men shit, vad gör man? Hade räknat med att vara hemma runt 24. Nu får jag räkna med 3 om jag har tur. Jag åker nog hem idag. Kom på att jag är dyngförkyld också...så inte så bra att smitta min redan sjuka farmor...kan köra på blomsterbud istället, eller om ni går?

Vem har du dåligt samvete för?

2009-03-11 @ 10:54:03
Postat av: Annen

Jag har mejlat dig om det! Om blommorna alltså! På Facebook.



Bandet, jag ville ju se de :(

2009-03-11 @ 11:28:12
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Josefin

GUD vad SÖT liten hund, eller liten och liten men ändå! Hundar är så rara så man dör. När kommer du tillbaka till jobbet då?

HoPpas det känns lite bättre med kroppen!

Kramkram.

2009-03-11 @ 15:15:23
URL: http://josefinkjellsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0