Bio-Rio



Ikväll blir det bio har jag bestämt! Får se vad det blir för någon som sagt. Mina arbetskamrater tycker att jag lätt ska se män som hatar kvinnor...har inte läst boken, har inte läst någon av böckerna, men jag älskar Svenska deckar/thriller filmer. Så det blir det nog. Och Cid måste tycka med mig! Älskar bio! Hade det inte varit så dyrt med bio så hade jag gått oftare. Tror att alla skulle göra det.




Igår ringde jag och väkte Cid i vanlig ordning (ja, jag kanske är lite som en morsa, men kommer han inte upp så gör han inte) han svarar och låter helt förstörd och död. Jag frågar om ja inte ska ringa om en halvtimme igen, men nejdå. Det var lugnt. Så frågar han när jag ska till jobbet!? Ja som vanligt säger jag, så vi lär väl synas efter att du slutar...
"Jag har kvällspass"
Hoppsan sa! Här ringer terroristen och väcker o5.3o näe han börjar klockan 1o.oo...Taskigt, men kul!




Jag är värdelös i köket...jag skulle steka en korv...den var fryst. Sen var den svart...och när jag skulle äta den så var den väl asabasakall inuti. Dåliga korvkokerska!




Det ska bli så skönt att få lite helg ska ni veta! Då kan man se alla program som man alltid missar när man jobbar helg. För här har vi minsann ingen tv. Hejdå tvn. Dessutom får jag umgås med min pojk som jag nästan har glömt bort vad han heter och var han bor, så det blir ju trevligt! Som att lära känna varandra på nytt ♥






Jag har haft oturen att jag två mornar i rad fått seta bakom eller framför samma tant, som luktade lika illa, båda mornarna...det är inte mys när det kommer en liten osande doft av otvättad röktant med en stänk av kattkiss när man ska försöka vila lite på bussen. Och varför vill hon sitta just hos mig? Ser hon min skräckinjagande blick "o, nejnejnej, sätt dig inte där!" när hon slår sig ner? Jag hoppas att jag klarar mig undan denna fräna woman nästa gång...






Vore också trevligt att veta vilka som mer läser mitt struntprat, så lämna gärna ett hej! Ni som snokar runt av ren nyfikenhet får också gärna säga hejhej! Don´t be shy!
  ♥ Alla är välkomna! ♥









Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej! Vad trevligt att du hittade mig! =) Jo, allt är bra.. =) Klart att jag borde komma förbi er nån natt, såklart! Men det är svårt att få ihop nattjobb med skola och så...

Gick du på bio? Jag har sett Män som hatar Kvinnor, tycker att den var sjukt bra, men läskig!!

Ha de så bra! kram Sophia

2009-03-07 @ 09:49:30
URL: http://systersophia.blogg.se/
Postat av: Anna

Oskar har sett "Män som hatar kvinnor" och han tyckte den var bra och han är inte så överförtjust i svenska filmer direkt så då är det ett gott betyg :)

2009-03-07 @ 15:33:40
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Professorn

Nej Karro, dålig korvSTEKerska :D

Ha mysigt ikväll! Ni missar andra chansen förstår jag men vem kunde bry sig mindre än du? :P Själv ska jag laga flying jeeejk och drömma mig bort till glitter och glamour! Love! Pussie

2009-03-07 @ 17:47:33
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Anna

U2 kommer till Sverige i sommar! Nu blev du väl glad? :D http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article4599169.ab

2009-03-09 @ 09:26:37
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skojar du med mig!? MÅSTE SES! Ska ni också gå?!

Nu blev jag happie, happie, happie!



2009-03-09 @ 11:36:11
Postat av: Anna

Jag skulle vilja men Oskar vill inte :(

2009-03-09 @ 11:49:42
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag e här o läser, men det visste du redan!! :)

2009-03-09 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0