Äta bör man...




...men det är rackarns tråkigt! Jag åt korv i vanlig ordning, för jag är så trött på att laga mat till mig själv.
Orkade heller inte gå ner till ica...jag har gått och blivit lat nu också!


Imorrn kommer ju som sagt min mor. Då ska vi nog hitta på nått skoj till middag. Älskar ju mammas mat, så hon får väl trixa ihop nått! Tänkte ja skulle öppna mina födelsedagsviner också! Måste smakas på.





Min granne Tony kom över och hjälpte mig med tivon! Så nu står den uppe, och fan va mycket snyggare och bättre den var än min förra! 42 tum är alderles lagom i mitt vardagsrum! Så nu sitter jag och glor på idiotprogrammet Jerry Springer.
Ska sen i vanlig ordning göra mig jobbredo!
Sista natten nu! Ska bli så skönt att vara ledig i helgen! Tack för det!




Jag är dessutom ledig nästa helg, och då ska jag träffa friendsen! Blir nog filmflumm och så!


Näe, jag har fan inget vettigt att säga. Jag tar mig ju inte utanför dörren ens...
Saknar Cid bara.







Kommentarer
Postat av: sara

Tack :D

2009-03-19 @ 20:01:53
URL: http://tarnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0