Uppdatering - Bigtime!




Ja, då var man helt och hållet solokvist! Känns väldigt bra och jag plockar och fixar runt i hemmet. Fast ibland känns det lite ensamt, men inte så konstigt kanske när man har haft sällis i över två år!

I måndags flyttade jag hem igen, o jävlar vart skulle jag börja då?! Såg mig om kring, men började som vanligt att byta gardiner för att höja lusten till städ. Nu är allt fixat och klart och min tivobänk kommer på Lördag med faren och moren.

Jag hade kafferep i förrgår med Grannarna, J och C som kom över. Det var trevligt! Jag och grannkvinnan "bakade" en frödinge blåbärspaj, trodde henns man iaf, och blev besviken efter som han fick "vi gör paj" till "vi bakar en paj". Men han fick i sig ändå och klagade inte en skvätt!



I helgen bar det av hem efter en tuff stadskörning efter att jag hade gått av min worknatt. Fifan, dom på Östermalm som tror att dom är lite finare och lite bättre än annat folk hade parkerat lite som dom ville...jag tror att man ska stå minst 10 meter från övergångställena, men här snackade vi inte meter. Dom stod på övergångställena bara för att dom har råd att betala räkningen. Jag säger bara en sak. Grishuven! Brat-as!
Ps. Annars gick det bra.




Var också mindre glad när jag väl stod vid centralen. (ja, jag skulle åka hem till M&P efter worknatten och körningen)
Tåget jag tänkte ta hade precis gått när klockan var 9. Jag fick vänta till 10.10 och ta ett X2000 för 300spänn istället för 115 som det brukar kosta...



När jag kom hem var det bums, pladask ner i slafen och så deckade jag tills jag fick en stor tunga i nyllet: Mette-Marit.


Fredag:
Jag och Karin
 hälsade på Linn och uppvaktade henne som har blitt sjuksköterska. Sen drog vi hem till Karins föräldrar genom ett träsk! Karin jag glömmer det aldrig! Men lugnade mig när jag fick kaffe hos hennes trevliga föräldrar!

Blev hämtad av Anna (svägerska=vuxenpoäng) som hade hämtat bror. Men då skulle jag ha godis! In på Shell och jag hittade något underbart: Djungelvrålsklubbor i lösvikt!! Dom knarkade jag hela helgen, för det blev en del.



Lördag:
Stekte gärnet
hela dan och bara slappade och snackade skit! Sen på kvällen fick jag, Anna och bror för oss att grilla! Årets första färskisar blev det till! Fifan jag skulle kunna äta ihjäl mig på färskpotatis!
In och kolla på Robinsson, som jag nu ångrar att jag kollade på eftersom att Jarmo inte vann!

Så ringde Fia och hade tråkigt, så hon tog sig ut i skogen och vi tog en lång Hundpromenad med Mette.



Söndag:

Konfirmation för min kusin. Sen var det grillning hemma hos dom och stek vid polen! Hur skönt som helst! Tog ett dopp i polen, men det var mindre skönt, badkruka som jag är. Kan bara bada i medelhavet fan!

Mor firades också med blommor och blockljus!


Summering/Resultat:
Underbar helg, brun på framsidan, vit på baksidan...



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var kalas ju i helgen! Haha...de där klubborna..:D

2009-06-05 @ 10:34:50
Postat av: Karoline

Ja absolut! Hoppas att v.26 blir lika bra med så fint väder! Då ska jag köpa klubbor :P

2009-06-05 @ 16:56:52
Postat av: Anna

haha lätt! så kan vi äta dem och gnälla hur jobbigt det är att sola ryggen:P

2009-06-05 @ 17:43:43
Postat av: Kärringen

Jag har lagt två av dina auktioner i minneslistan! Haha så kanske jag slipper den jääävla frakten för en gångs skull?? :)



Jag har köpt upp hela lagret djungelvrålklubbor, moahahaha!



Och, förlåt igen för träsket =/ Ska slänga mina Lacostisar... de blev sig aldrig lika efter badet...

2009-06-06 @ 13:20:12
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Karoline

Bra där Kärring! :)



Fiiifaaaan vill du förstöra min semester? Vavavava? Då vet jag vart jag ska åka iaf för att finna dom! Mohahahaha!



Oj blev dom så dåliga dom med? Stackars! Hmmm, jävla träsk! Mina överlevde faktiskt.



2009-06-08 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0