Lantisluft i min lunga!



I helgen var mina underbara skapare uppe hos mig för att frakta hem en massa saker till mig! Dom var antagligen uppe för att träffa mig också, men tycker dom är så gulliga som kånkar runt på grejer hit och dit!

Åkte hem tidigare från jobbet i Lördags natt och råkade hamna med en massa fyllon på nattbussen...
 Satte mig bredvid den som verkade mest nykter och efter inte mer en halva vägen kom det:
"Are you going to Sollentuna?"
"No!?"
Tyyyyyyystnad...
"My name is Achmed"
Vafaaaan låt mig va när jag är aptrött och vill hem? Jag satte mig vid ett ledigt säte så snabbt som möjligt!

Igår (Söndag) sprang vi runt på IKEA. Jag handlade för 40kr. Det var nog första gången jag har handlat för 40kr på IKEA! Bra där!

åkte vi tillslut hem till Kattne, så nu sitter jag här på landet och undrar varför jag ens packade ner bikinin!? Det är molnigt, grått och pisstråkigt! Tur att det finns TV 1000kanaler här! Morgan Pålsson - världsreporter in my heart!


Lins & Kallelin

Såhär ska vädret se ut!



Kommentarer
Postat av: Anna

Ska bli 19 grader imorgon :)

2009-06-08 @ 12:04:23
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Och sol!?

2009-06-08 @ 12:06:00
Postat av: caroline

Kom HIT, här är det SOOOL! :)

2009-06-08 @ 13:29:20
Postat av: Karoline

Men jag åkte ju igår! :P Fan dit jag åker åker molnen, så det är bäst att jag stannar här så att jag inte sabbar något! :)

2009-06-08 @ 13:34:36
Postat av: Jennii

Bara 40 kronor? Sanslöst..hur lyckades du? skratt Pusspuss!!

2009-06-11 @ 17:55:20
URL: http://mrsjennii.blogg.se/
Postat av: Karoline

Är man en fattiglapp så är man ;)

2009-06-12 @ 05:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0