"Vilka usla pilar! Dom träffar ju knappt tavlan!"




Yes, jag var på grönan idag, men det bidde inget luftgevärskjutande...
var på grönan för en månad sen och då var jag dum nog att säga att jag har tävlat luftgevärskytte i 8 år...såklart utmanade M mig, och jag träffade inte en ända gång. FEL på geväret!

Ingen choklad vann vi heller...taskigt, men lika bra.

Jag vet visst inte heller att det är lördag idag:
K: Men! Är det inte sommarkrysset dom spelar in nu?! Det sänds väl på lördagar? Jag trodde det var direktsänt...
M: Men det är ju lördag!
K: Juste! Ojdå...

Man blir helt kocko i bollen när man jobbar helg. Jag var helt 114% säker på att det var tisdag...

Har väl inget speciellt att berätta. Är på jobbet, min mobil är avliden, men inte jag. Var tvungen att ringa mor och säga att mobilen är död. Annars hade det blivit polispådrag...

Min kusin är by the way klockren!
"Vet ni? Pappa brukar säga att det finns negrer"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0