Underbara semestran!


Nu är jag hemma från en lovley vecka hos mor och far!



Fiiiiifan ni skulle veta hur mycket jag njuter! Sol varje dag, uppe med tuppen och jag har käkat min första mjukglass! Den satt fint i lådan vill jag lova...

Jag brukar längta tillbaka till jobbet, och det gör jag, men jag har verkligen kunnat koppla bort och bara vara utan att bli rastlös....okej, lite rastlös har jag varit...ibland.


Ska inte ta så många fler körlektioner nu. Dels för att jag är och känner mig pank, och dels för att när jag väl tar en lektion så frågar körskoläraren "vad vill du göra idag?"
Jag ska väl inte bestämma!? Han ska väl säga var jag är dålig på, sen ska jag ju bara gilla läget och träna. Näe, nu får det vara stopp ett tag, så får jag köra när jag är hemma istället!


(Ja tack, skänk mig)

Igår hade vi en skitmysig natt/kväll! Vi var hemma hos Jossan och spelade spel och åt god mat! Det blev alderles för sent som vanligt :)

Idag ska jag ta tag i något som heter städa och sortera! Ska väl springa ner med en massa glasflaskor och skit jag har samlat på mig...shit vad jobbigt det kan vara när soprummet ligger alderles för nära...

sopsortering.jpg




Kommentarer
Postat av: jennii

Men gumman! Du vet väl att du stavar alldeles konstigt? D heter ju inte alderles =)

Ha en fortsatt skön semester!

2009-07-05 @ 10:39:35
URL: http://mrsjennii.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-07-05 @ 11:32:04
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Pappa Peter

Hej Jæntan!

Som du ser skriver jag från Norge. Allt ær bra hær, nu var det væl inte rætt forum att skriva till dig i men jag gør det ialla fall!



Ha det! Puss Pappa!

2009-07-13 @ 21:40:49
Postat av: jennii

Hur känns d att komma tillbaka till verkligheten, tillbaka till jobbet? Kramar!!

2009-07-18 @ 13:26:29
URL: http://mrsjennii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0