Där du är, äre alltid bäst...



Jaha, då var man på sitt andra hem jobbet igen...
Jag har det jättetrevligt ikväll! Är inte alls trött och har mycket trevligt sällskap inatt!
Skulle dock gärna skeda med min raring inatt, men what the häck! Vi ses ju snart igen ♥

Jag har fått med mig pannbiff och spagetti i en påse (har inga matlådor) som M hade kokat ihop till mig, men så stod det väl en fetingskål med godis här från ett par föräldrar, så nu är jag mätt som en plätt på candybars!
Men, det är ju en dag imorgon också, så älsklingens mat slinker nog ner då!



Vad har jag gjort annars än att skeda och jobba?

• Jag har tränat musten ur mig. (en gång)
• Jag har varit på bio och sett Public Enemies (Synd att Depp dog i slutet)
• Jag har kollat på film med J, T och M. (Norrmalmstorgsdramat, som sög kantarelltratt)
• Pratat med mamsen. (Daglig rutin)
• Inhandlat lite kläder och skor. (Fiiii Kärrol!)




Nej, nu dog faktiskt min ena hjärncell så nu får det vara bra!




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh kläder! Skooor! Snyggt?

Kräm

2009-07-30 @ 10:05:57
Postat av: Karoline

Fifan, jag är så dum, så dum! Jag bara köper jag testar ju aldrig! men 60% av grejerna satt finfint! :)

kräms!

2009-07-30 @ 22:55:08
Postat av: Kärringen

MÄH! TYPISKT DIG ATT AVSLÖJA SLUTET UTAN ATT NÅN FRÅGAT!!! Bara min kråka som kan göra nåt sånt... puss gummeligumsan :)

2009-08-03 @ 16:05:15
URL: http://k-eriksson.spaces.live.com
Postat av: Karoline

Haha, varför läser du min blogg då tanten? :P Skyll dig själv när du vet att jag äcklar folk vid matbordet och berättar slutet på filmer :P

Pusselipusspuss älskling!

2009-08-05 @ 22:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0