Dåligt Karro, Dåligt!



Jag är sämst på att uppdatera. Kanske för att jag är lat? Eller för att jag har haft annat för mig? Jag vet faktiskt inte själv. Säkert är det båda, men here we go again!


Veckan som har varit har varit lugn och sansad. Jag har lackat på vädret och varit allmänt sur på det, men så har jag ju en goding som alltid är så positiv (precis som jag annars när vädret inte suger badkarskant) så jag blir glad, lycklig och snäll igen.

Mamsen var över i helgen, det var kanoners! Myste, grillade, drog till IKEA och handlade värmeljus, fikade, solade, (ja, solen kom fram en dag) åt glass och spelade Buzz junior! Mamma och kärleken var sämst på Buzz Junior. Jag kammade hem vinsten 2 gånger. Sen hämtade M upp sig och vann gärnet över mig! Mamsen gav upp för hon är dålig förlorare!

Annars har det varit middagsmys och filmmys i veckan, funkar kanoners innan lön.

Idag tog jag dock tag i mitt liv och gick och tränade! Ojojoj, jag var helt körd när jag gick därifrån och en av anledningarna till det var att jag hela tiden kom åt EMERGENCYSTOP 2gånger (!) på löpbandet, så då var det bara att göra om och göra rätt. Tvärnit blev det.


Jag gick upp pinsamt tidigt idag och somnade igen vid 10 och sov pinsamt länge...vaknade upp i soffan med ett jätte-cp-ryck! (misstänkte nog att jag sovit förlänge) Kollar på klockan. Ojdå. 15.oo...


Jag hoppas på att få skeda lite inatt, men vi får se! Beror på hur sent. Skulle säkert kunna somna nu, trotts min ap-långa sömn idag...

Det blir bibel! Lägger ner nu, ni måste ju orka läsa skiten också...



Kommentarer
Postat av: Annen

Vad har du nu på gång egentligen?!?!?!?

"en goding"

"mamma och kärleken var sämst på Buzz..."

"skeda lite inatt"



:D:D:D:D

2009-07-23 @ 17:45:33
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

A just det...du är ju inte uppdaterad :P

2009-07-25 @ 04:17:55
Postat av: caroline

Sådär, nu har du två kommentarer!! :)



Uppdatera lite nu, du är ju så dåååålig!! ;)

2009-07-25 @ 04:18:18
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: Annen

Nej! Uppdatera mig!!

2009-07-25 @ 19:44:55
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Det var ett himla tjat därborta tycker jag! =P

Ja, jag ska uppdatera, some day...=P

2009-07-25 @ 21:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0