BoxarBengt...




Idag  på  dan sov jag hos min byggareBob på dan för att jag skulle träffa Lovisa i stan när jag hade vaknat. Men så blidde det inte riktigt för tantklanten hade glömt mobilen hemma. Men jag hade tur och fick träffa M innan han skulle iväg och boxas iaf. Mys på den! Jag och tanten får ses på tisdag istället!

Och nu sitter jag som vanligt på jobbet med mina små. Jag hoppas och tror att jag kan få vara ledig på Lördag. Det är min tredje helg i rad nu och med nästa helg blir det fyra. Så det vore ju skönt att få vara ledig en night iallafalleh.

Jag har börjat fastna för serier...jag hatade serier innan, men nu minsann kollar jag både på våra värsta år och 2 1/2 men. Riktigt funny! (har aldrig sett skiten förr)

Annars är jag sur på Tobbe,Jossan och Ronko bara för att dom ska på U2 imorrn! Ett av mina favvoband...
Jag hade ju kunnat fått sett dom också, men jag jobbar ju och gör lite nytta istället...Men Ronken har lovat att han ska krama Bono från mig ♥



Folk ska alltid börja prata med mig när jag sitter med mina öronpluppar och lyssnar på musik...idag var det en tant som började snacka när jag satt och väntade på bussen till jobbet vid slussen.

Hon började snacka om den där stomatolskylten som sitter vid slussen och att den minsann var äldst i hela Stockholm...(!?)
Sen säger hon som att hon visste att jag var lantis: "Det finns så mycket att se här i Stockholm!"
Jag var ju tvungen att kontra och tro att hon var turist och frågade om hon bodde i Stockholm...
"Ja, guuuuud ja! Jag är uppvuxen här" BLA BLA BLA, den där skylten kollade jag till och med på när jag var ung...
Jag tänkte svara "Ja, men då måste den vara gammal!" Men kom på mig själv mitt i meningen och svarade "Mmmm"

Jiiiiiseees...


Nu ska jag rota i kylen och kolla om jag hittar någon Äppeldricka eller annat skoj!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0