Uppdateras mig 2oo9!


2oo9


Gott Nytt skitår! Jaaa, det sa ju våran kära finansminister om jag inte minns fel. Att det kommer att bli två skitår framöver! Guuu va härligt! Jag bara längtar tills nästa år då det bara är ett år kvar av skit.
Nejdå, nu ska jag inte vara sån. Jag ska vara positiv och framåttänkande (eller nått)

Nyårsfirandet blev först hemma med Älskling och svärmor. Det var trevligt och vi åt god mat och tände ljus överallt! Jag kom till jobbet lite senare, och det var där jag firade mitt 2oo9 med mina tre musketörer! Vi fick till och med se lite raketer! Vi har haft en mysig kväll med en massa gotti och skitsnack (som man gör när man jobbar på sjukhus huh?)

Ringde såklart Mammi också! Hon berättade att min stackars hund (som hatar att duscha) hade blivit så rädd av alla raketer att hon hade ställt sig i duschen. Lilla pluttan.

Helekoptern började sin fram och tillbaka körning nu efter 12-slaget. Undra ja vad det kan vara? Antar att det är konsekvenserna av fyrverkerierna. På nyårsafton börjar akutens jobb efter 12.

Imorgon är min sista natt och sen är jag ledig i helgen! Väry najs! Det blir nog en lugn helg med lite falsksång med mitt nya singstar! Det är lolit! Sen ska jag och älskling ta igen lite förlorad kvalitetstid, så det blir nog mys med film.

Får tacka, by the way för alla Gott Nytt år sms jag har fått!

Nej, nu är jag seg i kolan så nu får jag lägga ner the pencil så att säga!

GoTT NyTT Skitår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0