Snart...




Snart, snart är det hemgång! Hoppas att det inte är apkallt, hoppas att Mr Sol inte väcker mig, hoppas att det regnar, hoppas att inte grannen får för sig att borra upp en ny tavla klockan 10 idag, hoppas att inte telefonen ringer och det är något viktigt. Hoppas att jag sover gott! Well, det brukar jag ju faktiskt göra. Idag sov jag till 17oo. Det var skönt! Men jag drömde att jag inte hade pengar så att jag kunde betala det jag hade köpt på ica. Vilken mardröm! Det stod ju massa folk efter! Men som tur var så hade jag mitt ica kort med kredit på...sicken dröm.


Ikväll är det min sista natt. Sen ska jag bara ta det lugnt och röja hemma det som man inte har haft lust eller ork till när man har jobbat. Ska väl försöka få in något skojsigt på schemat också? Kanske inviga mitt gymkort?

Åh jag saknar min säng! Min fina miosäng! Ska bli så skönt att krypa ner och nanna med gott samvete!

Och så ska jag tydligen hare bra!






Natts, natts!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt o ha jobbnätterna avklarade för den här gången! Jog jobbar sön,mån vi kanske ses då?



kram

2009-01-09 @ 08:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0