Sista rycket...



...Sen är jag ledig i två hela dagar (om man ska räkna med Söndagen då jag är medvetslös halva dagen) sen på Tisdag är jag tillbaka igen! Jag bor här! Det är faktiskt trevligt att ha två hem...ibland.


Vaknade runt  16.3o idag men kunde säkert ha sovit flera hours more! Var helt sönderbankad i huvet och ingen karl var hemma...minns lite luddigt att han sa "Hejdå älskling, jag går över till grannen, sen ikväll kommer en kompis över"
Jag ringde min slags sambo lite halvförvirrad och trött.
"När kommer du hem?"
"Men min kompis har inte ringt än" (förstod väl hur dumt det lär, men jag är rapp i käften)
"Vadå så du kan inte komma hem för det eller?!"
Efter en kvart kom han hem...


Imorgon ska jag nog göra premiär på gymmet! (Måste riva fram kläderna som ligger nedtryckta längst in i garderoben först) Ska bli spännande och lite läskigt att vara där själv...även om man tränar själv så är det alltid tryggt att ha någon med sig. Känns inte lika muppigt på något sätt. Samma sak som när man sitter och äter själv ute. Då vill man gärna ha en kompis eller liknande i örat för att inte känna sig dum och ensam. VARFÖR är det så!? Är det bara jag som tänker så?
Jag ska i vilket fall dra ner till gymmet ensam. För det ska väl inte vara så jävla farligt?



Annars är det väl inte så mycket som händer. Ska nog se Beck imorgon. Min karl lär ju sitta på andra sidan väggen, för vi gillar inte samma saker.
By the way så är min tv muppig! Får inte in alla kanaler! Sist kände jag mig dum när jag ringde Tele2 och hon sa åt mig att gnugga lite på chipet och vipps så var 5an tillbaka! Nu är det typ 5/10 kanaler som funkar. OCH jag har testat att gnugga chipet och stängt av och satt på...vet inte om jag vågar ringa igen. Men samtidigt är jag förbannad att jag betalar för nått jag inte kan glutta på! Alltid är det något...



Citizens Arrest (Min brors & mina kusiners band) hade realisefest idag! Dom släpper sin andra skiva. Den vill jag ha! Och jag är så ledsen att jag inte kunde åka ner! Men plikten kallar och jag gör nog mer nytta här. Men tänkte på er iaf och hoppas att det gick ap-bra!



G ó  K v Ä l l








Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag skulle behöva börja på gym men jag vågar inte träna själv ;) Dålig ursäkt egentligen men det känns lite sådär att göra det själv. Men jag är imponerad av dig om du går dit själv! Samma sak som du säger med att äta ute själv, på något vis så känns det fånigt och som att ALLA andra tittar och undrar varför man sitter själv. Kanske är det något som hör ihop med skoltiden, i matsalen så fick ju nästintill alltid den mobbade sitta ensam vid ett eget bord. Kanske förknippas det med det, vad vet jag, jag bara spånar lite just nu.

Vi har också fel på vårat tv-kort och vi har också Tele2. Första kvällen när vi sov här skulle vi kolla på tv och då saknades alla extrakanaler, 3:an, 5:an, osv. Dagen efter ringde Oskar Tele2 och det visade sig att vi hade haft kortet upp och ner :D Men nu sitter det rätt och kanalerna fungerar inte :( Får ta och ringa de idag.

Kram!

2009-02-01 @ 10:29:32
Postat av: Karoline

Jag tror faktiskt också att det är därför på något konstigt vis. Man känner sig iaf fånig och uttittad som du säger.

Fifan för Tele2! Men dom är rätt snabba på att svara ändå...Först pratade jag med en trevlig karl som skulle fixa det, annars skulle jag ringa tillbaka...det funkade inte, så jag ringde tillbaka och fick prata med en dryg brud som inte hade lust att prata. Hon bara suckade. Då skulle man ju vilja vara en cooling och säga något i stil med: HÖRREDU! Du jobbar med service och blablabla var inte så otrevlig!

Hoppas att du inte får prata med samma brud om du ringer!

Ses på Lördag!

Kram!

P.s Har inte vågat gå ner och tränat än. Ska tvinga min man att fixa ett gymkort han också!

2009-02-03 @ 08:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0