Lugnat ner mig...



Jag var ju lite sur på min gubbe förut. Eller rätt så mycket. Men sen fick jag dåligt samvete för att jag surade när han sa att det inte var meningen, och förlåt....då kan jag inte låta bli att smälta, FAST jag har bestämt mig att vara sur så länge jag kan...
Var fortfarande lite sur när vi hade pratat i telefon. Så ringer han igen och jag tänkte "vafan är det nu då!?"
Jag svarar lite irriterat "Hallå"
"Hej, det är jag. Skulle bara säga att jag saknar dig."
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
Kan man vara arg då eller? Nej jag kunde inte iallafall. Dessutom hade han egentligen bara gjort ett mänskligt misstag. Jag har väl PMS eller nått.
Nu saknar jag honom iaf galet mycket! Och det värsta är väl att vi inte kommer att träffas så mycket under dom här 4 dagarna...




♥  Min vackra Man ♥

Jag vill hem till min säng. Inte så långt kvar! Skulle behöva en rullgardin eller något i sovrummet...hur sjukt är det inte att man inte sätter in sånt i ett nybyggt hus!? Nähä, nu ska man tydligen stå för sånt själv. Snart måste man väl stå för handfat och kylskåp också? Kanske element?


Jag vill ha en miljon nu! Jag och Hanna diskuterade hur skönt det skulle vara...slippa tänka, bara göra det man vill...
"Nu drar vi på en semester, kosta vad det kosta vill!" "Nu tar jag mitt körkort och köper en bil"
Det skulle underlätta en hel del!
Är så avis på dom som vann 101 mille! Hur mcket pengar är inte det??? Kan inte jag och C få en miljon av er? Det skulle ju vara som en fis i rymden för er ju...
Pengar gör än inte lycklig. Men kanske lite lyckligare?







Nu ska jag ta tag i miljöutbildning! Jiiiiiihaaaaah








Kommentarer
Postat av: Caroline

Du e fan inte klok, miljöutbildning den tiden?!!



Förresten måste du hjälpa mej me alla dom där Tilda grejerna, jag har inte gjort en endaste!!! Please?! Du får en tia! ;)



Imorron ses vi, vad har vi för sötisar?!



Nu ska jag njuta av en iskall cider, men du får ha det så trevligt på jobbet hehe..



KRAM

2009-01-16 @ 18:07:46
Postat av: Kallelin

Hehe. Ja vad gör man? Man måste ta tag i det någon gång...Men fifan Tilda är värst, jag höll på att få psykbryt! Men visst kan jag hjälpa dig! Om du törs :P

Vi har 3 sötisar här!

Fifan, räcker det inte med att det sitter en massa partyprissar på bussen?! Så ska du retas med kalla cidrar??? Täskit! ;)

Ses imorrn!

Kramskrams!

2009-01-16 @ 23:26:30
Postat av: Caroline

Vi ses på jobbet ikväll.. hoppas du kunde sova nåt idag. SJälv är jag inte alls laddad för o åka till simhallen med Tim. FIck i alla 2,5 timmes sömn idag, mer än jag trodde faktiskt.



KRAM!

2009-01-18 @ 15:05:46
Postat av: Karoline

Samma här. Har gråtit till och från idag. Men vi gjorde ett bra jobb ändå. Det är ju vår lilla ängel.

Oj, jag sov iallafall till klockan 14.

Hoppas att det är lugnt inatt iallafall.

ses ikväll gumman.

Kramar

2009-01-18 @ 16:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0