Lägenheten, then and now.




Förr (thank god!)



Det går liksom gångar till toan, ytterdörren, köket och sovrummet. Det var läskigt att mötas från var sitt håll...

Nu (Thank god!)



Jag hinner ju alltid byta gardiner mellan varven...nu är det stjärnor, Som ni också lägger märke till så syns latten där i hörnet. Färgen tog ju som sagt slut, och har inte orkat köpa ny än,,,






Och så lite bilder från nyår...


Från Svärmor


Redo för jobb  -    Frussen gubbe    -   Svärmoren





Jag har varit uppe sen tidigt, tidigt idag! Jag är väl lite kärringaktig, men jag tycker att det är mysigt att gå upp när det är kolsvart ute och man kan mysa under filten till nyhetsmorgon...jävlar vad tantigt det lät. Men i såfall gillar jag att vara tääänt!

Idag ska jag på utvecklingssamtal. Fast i vuxenvärlden heter det medarbetarsamtal. Det ska bli intressant! Får se hur lång tid det tar. För Caroline tog det 1,5 h! Kanske blir samma här då? Måste fylla i mitt rackarns papper bara med en massa frågor som man ska ha som stöd med sig. Fundrar på vart jag har lagt det bara...

Jag är sååå svulten, men vet inte vad jag sta trycka in! En fiskpinne kanske? Eller nudlar? Eller korv? SNABBT ska det gå iallafall!

Ja vad hände sist när jag skulle sova? Joooo, så klart ringer min telefon då! Och det var något viktigt! DHL ska lämna våra möbler. Varför lyckas dom alltid pricka in när jag sover? Vad är det för trams? Bäst att ni ringer tillbaka! På Bumsen!

Jag har blivit såld på ett dataspel...oh nej! Denna gång är det inte sims! Det är Empire earth! Man bygger upp en by/koloni. Man måste skaffa mat, hugga träd, hugga sten, bygga hus och liknande (det är roligast) Sen ska man kriga skiten ur dom andra! Men jag måste fuska lite. Är jag inte odödlig får jag panik. Då är det heller inte roligt för då förlorar jag innan jag ens har hunnit plocka ett bär eller dödat en elefant. KUL är det iaf! Gammalt, men lolit!


Nu småste jag ta mig till frysen och hitta något att äta! Hoppas att inte frysdörren sitter kvar i min hand efter att jag har öppnat den...(Har hänt 2ggr) Måste kanske ringa den bittra snubben som fixar allt i den här kåken,,,jag vill inte prata med honom!





Kommentarer
Postat av: Anna

19:e februari kommer ju Sims 3 längtar ;)



Gillar er stil i lägenheten, inte en massa småplock överallt utan stilrent, sånt gillar jag :) Ska bli spännande att snart få inreda nya lyan, åh så kul det ska bli! :)

2009-01-12 @ 11:14:58
Postat av: Karoline

Tackar! Ja, det är ju svårt att se dom snygga detaljerna om man har en massa annat kraffs.



Ja kommer den 7de och ser hur ni har det! Ska bli spännande att se! :)

2009-01-12 @ 16:54:41
Postat av: Caroline

Men åhhhhhhhhh va fint!! Fanns soffbordet i vitt? O vad har du för lampa bakom soffan, eller är det en lampa under tavlan? Du får minann berätta på lördag, för det måste jag också införskaffa. Försöker klura ut bra belysning här hemma, men hittar inget jag vill ha, TILLS NU! :)



KRAM!



2009-01-13 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0