Knorrhane!


M å n t a g


Jag är så sugen på att se Saltkråkan! Eller vad som helst med Astrid! Jag har ju en del filmer, men jag lär väl få se det själv om jag nu ska titta, för min Knorrhane lär ju inte tycka att det är så intressant. Mamma tog med sig fotbubbelbadet hit, så jag ska bubbla fötterna och kolla på...jaaa, eftersom att jag inte har Saltkråkan än så får det väl bli Barnen i Bullerbyn. Så bubbel, Barnen i Bullerbyn och chips, dipp o shoooola! Jag ska minsann skämma bort mig själv lite!



Det har varit en myskul helg! I Lördags kom mina vänner över och vi käkade tacogratäng som fick väldigt bra kritik! (Tacktack) Kvällen slutade med att flickorna satt och skrek till singstar, medans gossarna satt i sin syberspacevärld. Men skoj var det minsann! Tack för allt!

Så på Söndagen kom min kära familj - Bror + Mormor! Och så min lilla Mette-Marit såklart! Hon diggade min ballkong, oh stod gärna och spanade bussarna som åkte förbi och skällde lite på dom som gick förbi under. Jaaa, det rör sig het enkelt lite mer här än hemma...
Fick underbara blommor och choklad som Knorrhane åt upp av mormor. Fick jättefina glas från saga form som jag har velat ha! Av mor och far likaså! Fick även en supereltandborste av dom! Jag glappar käft bra, och mamma snappar åt sig bra! Precis vad jag ville ha! Och en grej till som var helt underbar för mig, men kanske inte för min karl fick jag av min Skruttsyster: SINGSTAR - ABBA! Wahooo! Jag och Jennie får vara här, och Tony och Cid hemma hos dom, så ska vi köra skiten ur grannen! 






 ♥ Blommor jag fick av Mamma, Pappa & Mormor ♥





Familj och födelsedagstant! (Farbrorn ville inte vara med på kort)


Det plingade en skum kvinna på dörren idag. (Såg det genom nyckelhålet) Jag öppnade inte, för jag gör inte det om det inte är någon jag känner...Sen skulle jag dra och handla lite sallad och började rota efter nycklarna...och sen kom smartarslet på att hon visst hade kvar dom i nyckelhålet efter IKEA/Outlet/Willys besöken...Pinigt! Det var visst min granne som skulle vara snäll och säga att nycklarna hängde kvar i låset...tur att hon inte låste in mig!



Imorrn ska vi gå på biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiioh! Wallande blir det! Det är så många jag vill se, men jag känner nog för en svensk thrillerkväll imorrn! Vill se Mammut också, och Brad Pitts nya, och Angelina Jolies nya och...
Ja vi får se hur många jag ser denna månad. Vi börjar med Wallander....nån som har sett den som kan berätta för mig om den är brabra?



Snart kommer Gubbie hem, då ska vi äta hemmagjord hamburger. NAM-NAM! (eller var det ett märke på en kondom?)










 

  


Kommentarer
Postat av: Anna

Om du bodde i K-holm hade vi kunnat kollat på Astrid Lindgrenfilmer ihop, tror vi delar samma problem där när det gäller våra tråkiga män som inte riktigt förstår storheten i Astrids mästerverk, rätta mig om jag har fel. ;)Jag vill också se Wallander och Mammut, men hatar att gå på bio så jag väntar ett tag tills de kommer på film :)

Kram

2009-01-27 @ 08:42:18
Postat av: Caroline

Meeen alltså, ta dej hit, du kan få frossa i barnfilmer är!!!! ;) KRAM

2009-01-27 @ 16:08:26
Postat av: lars

astrid filmerna är ju det bästa som finns! jag kan komma och kolla med dig!

2009-01-27 @ 21:54:49
Postat av: Karoline

Fifan, vi alla får la ha astridkväll! :D

Carro, jag tar med mig allt jag har!

Jag får åka Sverige runt för att kolla Astrid med folk! Men guuud så skönt att jag inte var ensam om detta problem... :)

Kram på er!

2009-01-27 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0