Helgledigt minsann!





I helgen var jag sååå ledig så!  På fredan skulle vi ju ha myspyskväll bara gubben och jag. Men så bidde det icke! Vi bjöd över C´s vänner på en spelkväll! Hej och hå, tjejerna mot killarna hela kvällen. (utom det spelet där man skulle kunna mest om sin partner) Vi förlorade, och det var mest C´s fel tycker jag.
Vi hade iaf aptrevligt och helt plötsligt var fröken ur 2 på natten! Ja har man kul så har man!

På lördagen vet jag inte vad vi gjorde? Sov, åt, tv tror jag. Det är ju lite skamligt att glömma bort vad man gör när man är ledig. Söndan var nog samma tror jag? Men det har varit mys.

Igår sa min gosse att han skulle vara ledig idag:
"Va?! Varför ska du vara ledig för!?"
"Det är ju trettondagsafton! ALLA är lediga då?"
"MEN jag är ju inte ledig!?"

Så idag gick vi en prommenad till sollentuna och jag köpte ett singstar med 90tals låtar!! Fifan va kul! Tänkte jag ja! När jag kommer hem och ska kolla skivan är det 90-tals låtar på då? Nejdå. Jag hade väl fått Rock Ballads? Som jag redan hade? Som vanligt. Farbror älskling får byta den imorgon på vägen hem.


Nu ska jag jobba 4 nätter igen! Det känns rätt hårt såhär första natten, men det brukar flyta på kalasbra!
På lördag MÅSTE jag bara hitta på något! Man kan ju inte sitta i soffan en hel helg till!? Men vädret lockar mig liksom inte till att traska ut?

Fick by the way en jättefin utmärkelse av min kära arbetskollega på hennes blogg (Caroline är länkad i högerkanten)
Man blir ju lite generad och rörd faktiskt! Jättekul iallafalleh!
Krams på dig kära kollega!


Nu ska jag vara social!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0