Gah!


Ska jobba idag...sov jag länge?? Neeeejdå. Halv ett lyckades jag dra mig till...får la lägga mig igen sen så jag inte dör. För nu börjar mina hästdagar. 4 Nätter, och just nu känns det bara jobbigt. Men jag vet att det kommer att flyta på. Tar emot lite bara som en Måndag gör vanligtvis.

Jobbar dessutom på min födelsedag och dan innan. Och det är lite surt att behöva sova bort hela födelsedagen. Tänker gå upp tidigt och fira ändå. Vad det nu är att fira. Är trött på att bli äldre. Känns som att jag är sen med allt fast jag säkert inte är det.

Annars är jag väldigt seg och orkar inte gå någon stans! Men jag måste, för min Herre lyckades sno med sig allt nikotin till jobbet. Så nu är jag allmänt sur.

Jag är också sur för att jag har gömt min laddare till mina hörlurar, så jag får sitta och lyssna på äckliga fjortisar på bussen...
Usch vad det är synd om mig. Stackars mig.

Hungrig är jag också. Jag ska äta chili con carne! MjamMjam!

Näe nu måste jag ta mig ner till affären innan jag bara sätter mig i ett hörn och gråter :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0