Blocketmannen is back!



♣ 22 år ♣

Jag har fått nästan alldeles för
mycket uppvaktning idag! 
(och igår med för den delen!)
Fått massor av grattis sms, många 
telefonsamtal, Blombud med världens 
vackraste blommor från mor och far, typ 2 
KILO godis (massa lakrits!) av min kära arbetskamrat Caroline
och ännu mer godis
(mitt favvogodis turkisk peppar) och en
Nallechokladkaka från Josefin! Fick daimtårta
och två alvedon av Ullis! Fick vykort av min
älskade mormor och från lilla svärmor.






















By the way så var det en till som hörde av sig idag på min födelsedag: Blocketmannen!
Jag satt och pratade med min mor och då ringde snubben. Jag svarade såklart inte, men han tycker att det är skoj att prata in på mitt telefonsvar:
"Hej blablablabla, jag måste först säga att du har en väldigt fin telefonsvararröst, det är inte så vanligt"
blablablablablablabla
"Du kan ju ringa mig oavsett, om inte för att få höra din röst igen"
Behhöver jag säga att jag inte ringde upp?
Okej att jag är lite desperat att bli av med dom och jag behövde verkligen pengarna, MEN där gick fan min gräns!
Han kan glömma vitrinskåpen nu. Man beter sig inte så.



Imorgon är det inköp till lördan. Jag lär väl säkert glömma hälften, men HEY! Då är det väl bara att traska ner igen?
Det ska iaf bli jättetrevligt tror jag!


Nu ska jag frossa i LaKRiTs!

















Kommentarer
Postat av: ullis

alvedonenmåste ha varit den bästa presenten ;)

hoppas att du får en bra kväll



kram

2009-01-24 @ 08:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0