Bittertant...


B i t t e r





Jag tror att min lilla ryggsmärta har lagt sig på mitt humör idag. Dessutom vaknade jag på fel sida, Cids sida...hmmm...har varit allmänt sur och grinig idag, så jag nästan har blivit sur på mig själv. Är väl kanske bra att jag är medveten om det iallafall!


Jag har ångest för att jag vill åka utomlands, samtidigt som jag vill pula med lägenheten. MEN allt kostar ju! Och speciellt allt som jag tycker är snyggt. Det är oftast apdyrt!


Fast i och för sig ska jag inte klaga...köpte ett par Fornarinajeans för 399:- och ett par andra märkesjeans (kommer inte ihåg namnet, what a häck) som hade kostat 599:- för, PASS PÅ! 150 riksdaler! Det var la bra kap? Skitsnygga också by the way!


Något som jag också älskar med rean är att jag har råd att vara lite vågad...man ser en flummig tröja som kanske aldrig skulle köpa annars. Men, när den kostar 30-40 spänn så kan man ju lattja lite! Har dock dåligt samvete över att jag har köpt lite för mycket....men det är som vanligt. Man ska inte ha pengar när det är reor överallt! Många pölar små...



Igår såg vi Wallander! Den var jättebra och jag rekomenderar den warmt! Cid gillade den också som tur var, annars hade jag väl aldrig mer ftt välja film på bio! ♥
Vi bestämde oss för att ta en prommenad hem, det var mysigt och skönt, men mina öron och mitt huvud höll på att förgås! Så det var skönt att få komma hem till den varma stugan!


Idag har jag frossat i majonäs/ägg/kräftstjärts-mackor! Det var min kära älskling som skulle handla till min födelsedag. Jag skulle ha rätt mycket av allt och hade skrivit exakt hur mycket jag skulle ha. Utom dom saker som det bara skulle vara en av, där skrev jag ingenting.
Till tacopajen skulle jag ha 8 matskedar majonäs...min man kom hem med två burkar! Så nu lär jag få leva på majonäs ett tag. Så om ni ser en otroligt fet gris på stan som liknar mig, så är det utan tvekan jag!


Nu är jag hungriiiih! Det nalkas käk! En Majomacka kanske?







Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är inte bitter jueeehhh! :)



Fasiken va typiskt att jag jobbar sön natt, du måste komma över en annan dag, så fort vi e lediga samtidigt planerar vi fika hos mej!! :) KRAM!

2009-01-29 @ 04:04:37
Postat av: Andra Karoline

Självklart är det typiskt! Var ju nästan 1092832år sen vi jobbade ihop! Vi jobbar alltid olika eller så är du på "andra sidan"

Vi måste spika något! Vill se ditt kök och träffa dina gullungar!

Kram!

2009-01-29 @ 05:40:08
Postat av: Anna

Låter som riktigt smaskiga mackor! hungrig

2009-01-29 @ 09:21:46
Postat av: Karoline

Jaaaa! Det är det! Hur gott som helst! Skulle kunna smaska dom mackorna hela dan! Men det lägger sig som en degklump i maggen :)

2009-01-29 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0