22 gamla år och uppraggad från blocket...



Nu är jag tillbaka så här efter 24-slaget och känner mig inte så mycket äldre. Men har blivit jättefint uppvaktad här på jobbet! Alla har grattat och Ullis köpte daimtårta till min ära! Gulligare arbetskamrater får man leta efter fan!
Hade faktiskt bakat en sockerkaka och sagt till gubben att "den ger du fan i! Jag ska bjuda jobbet!" Jag hade ställt den söta sockerkakan i hallen för att ta med den. När jag sitter på bussen och pratar med mor, skulle jag känna efter vart min påse är...vilken påse!? Joooo, den med sockerkakan i, som står i min hall...nåde dig C om du rör den...


Jag säljer ju som sagt ett par vitrinskåp på blocket.
Jag trodde att jag aldrig skulle få sälja dom, förens i förrgår då det ringde en kille från Falun (!?) och var jätteintresserad av vitrinskåpen. Han började dock att fråga fler saker om mig och lät lite småslibbig, men jag tänkte att: Vafan, han kanske är sån bara. (naiv som jag är) C var dock orolig och ville vara hemma när han hämtade dom.
Dagen han skulle hämta skåpen hade han ringt på min mobil och pratat in på telefonsvararen med sin slibbiga röst:
"Hej tjejen" "Hoppas att jag inte väcker dig ur din skönhetssömn" "Ha en underbar eftermiddag"
Nu blev jag lite orolig och bestämde mig för att ta över min vän Jennie.
Sen ringde jag upp honom, och då började han fråga om jag bodde själv. Jag sa att nej, jag bor med min sambo.
Helt plötsligt var det snöstorm däruppe och han skulle hämta dom dan efter....på DAGTID. Då min sambo såklart inte är hemma...(skumt?)
Dan efter hör han inte av sig alls. Jag hör därför av mig och frågar om det fortfarande är snöstorm...
Då ringer han upp och ursäktar sig och säger att det är mycket snö. Sen sa han att han skulle höra av sig...
Han hörde inte av sig igår, och inte idag. Vad trodde han egentligen? Hur desperat får man vara?! Det kryper i mig av äckel! Och vitrinskåpen står tomma och bara väntar...
Vågar man ge sig ut på blocket igen, eller måste man skriva det i sin mans namn?



På Lördag ska jag ha lite kalas! Folk som känner mig får gärna kika förbi vid kl 18 ;)


Imorgon blir det inte någon annat än städ. LOLIT!



PuSs Från Födelsedagstanten!



Guuuud vad jag är hungrig!





Kommentarer
Postat av: ullis

hungrig???

ta lite daimtårta finns i köket ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2009-01-22 @ 05:48:58
Postat av: Caroline

Nä men fy fan vilket pucko! Blocket människan alltså!



Hoppas du haft en underbar födelsedag, vi ses förhoppningsvis snart!



Tyvärr tror jag inte jag kan komma på lördag, men vi kan väl på ALLVAR försöka få ihop nåt after work liknande snart?!



KRAM!

2009-01-22 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0