Utmanad igen då!

Caroline är het på gröten när det gäller utmaningar! Men den här lät rätt skoj, så den antar vi!

Regler: Gå in i din bildmapp, gå sedan till den 6e mappen och välj sedan den 6e bilden. Skriv sedan något om bilden...



Ulrica ♥ Peter

Det blidde visst en bild på mina älskade skapare! Här är vi i Göteborg sommaren 2oo6 utanför feskekörka.
Vi hade tänkt köpa räkor och få oss en liten upplevelse av att ha varit där. men nejdå, hejdå. Stängt, stängt. Men inte grinade vi för det! Den här bilden är jag stolt över att jag har tagit, för jag älskar den! Och i år har dom varit gifta i 22år.
Tack för att ni fixade in mig till världen





Kommentarer
Postat av: Kärin aka hästen

Åh älskade, du vet att jag älskar den där bilden!! Den är så underbar!! <3<3<3

2009-02-20 @ 11:34:16
Postat av: Kallelin

Jaaaaaaaaaaaa! Visst är den! Tur att det blev den! :D Anta utmaningen vettja! Men ta inga censurbilder! <3

2009-02-20 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0