Terrorist...




Det är någon människa som tycker att det är roligt att ringa till mig, vänta tills jag svarar, sitta kvar en stund i luren och vara tyst, och sen lägga på...nummret är 0855410020. Det finns inte med på Gula sidorna, det går inte att ringa tillbaka och det är skitskumt! Vad vill denna människa? Är det en sån där bedragare som tjänar pengar på att jag svarar? Nääääe, det är ju ett 08 nr, men det är skumt! Har ringt varje dag sen i förrgår...ringde och väckte mig idag. IDIOT!


Jag har nyss ätit en majonäs/kräftstjärt/ägg -macka! godis, godis! Ska bara ta det lugnt idag innan jobbet. Jag jobbar bara 2 (!) nätter nu! Jag har alltid annars MINST 3st oftast 4st. Så det är lyxlyxlyx! I helgen är jag ledig och vet inte riktigt vad jag ska göra...kanske terroriserar hemma hos Jennie!


Jag och Jennie var båda väldigt rastlösa och lediga igår, och vilken tur att jag ringde henne för att kolla om hon var ledig för jag höll på att klättra på väggarna! Så hon kom över på kladdkaka och kaffe, sen tog vi en hurt-prommenad till Sollentuna centrum och traskade runt. Hade fått ett presentkort av henne på Kahls i födelsedagspresent, så jag köpte en tycker om dig-strut från Åre chokladfabrik, och nått norländskt mintcrisp. Sen såg jag fina, billiga tulpaner som jag var tvungen att köpa. Så det slutade med att jag uppvaktade min man med Choklad och blommor! Vem har sagt att det måste vara tvärtom?
Jag gömde mig hemma hos Jennie och blev bjuden på mat och spelade kort och väntade på att han skulle komma hem och se den fina överaskningen....jävlar vilken tid det tog! Hade han gått in i vardagsrummet ens? NEJDÅ!
Men sen ringde han minsann! Blev kliad i hårbotten som tack!




Man kan ha kul när man borstar tänderna tillsammans!










Kommentarer
Postat av: Anna

Vuxenpoäng för eltandborstarna ;)

2009-02-19 @ 13:13:39
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karoline

Haha! Jaaa! Jag fick min i födelsedagspresent! Men Cid köpte sin själv...han vann vuxenpoängstävlingen! :D

2009-02-19 @ 13:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0