Sims!



Eftersom att det dröjer hundramiljonerår tills Sims 3 kommer ut så får jag harva på med tvåan...Jag känner min abstinens över att leka familj med hundra barn som man aldrig skulle klara av i verkliga livet. Jag älskar att fuska så att jag får massor av pengar så att jag kan bygga ett lyxhus och inreda snyggt, som man aldrig skulle ha råd med i det verkliga livet. Sen kan det vara kul att låtsas vara tokfattig och knappt har råd med en diskbänk. DET skulle man iaf klara av i verkliga livet! Jag älskar Sims! Men varför är det bara vi tjejer som tycker det är kul? Min man gillar bara att skjuta zombies, sånt som jag aldrig skulle våga om jag inte var odödlig...


Jag har bestämt att jag och Cid ska framkalla en massa bilder och köpa fotoalbum! Vi är för dåliga på att ta tag i sånt! Men nu har jag bestämt att vi ska ta geten i svansen! Ska bli kul och jag ser fram emot det! Tråkigt när bilderna bara är på datorn. Det lär ta timmar att leta rätt på bilder, men bra pedagogik fan!


Jag vill shoppa! Jag väger minst hundra kilo nu, så egentligen vågar jag inte eftersom att jag har bestämt mig att träna mig. Då kan man ju inte köpa nya kläder! Men jag vill. Sen ska vi ju snåla till en utlandsresa också till våren...så om nån ska slänga kläder till myrorna, så låt det passera mig först! Ska vi byta? Ska vi byta kläder? Ska vi byta kläder med varann?



Den här månaden ska jag skriva in mig på körskolan! Nu ska jag bannemig börja köra! Jag kan absolut INGENTING, men fan, nångång måste man ju ta tag i det! Jag ska ta mig i kragen! Vi vill ha en Volvo v50, så då måste man väl ha körkort?



Jag är lite kär, så jag tänkte lägga ut lite kärleksbilder... (Nu härmas jag Anna!)

















Karoline ♥ Cid
2oo7 - o5 - 24






Kommentarer
Postat av: Anna

Ser att du också har en grimaspojke ;)



Jag inväntar också Sims3, skulle ju kommit i torsdags egentligen men nu är det väl uppskjutet till juni. Fast egentligen har jag en usel dator och inte tid till det så det är väl lika bra. Jag fuskar inte när det gäller pengar men så fort de blir gamla dricker de den gröna drycken så de blir aldrig pensionärer. Och så bygger jag alltid mig och Oskar såklart, hehe. Sims är skitkul. Men det är som du säger, mest tjejer som spelar, fast Oskar tycker det är lite kul men då är det byggandet som roar honom mest, det roar inte mig alls. Jag tycker det är roligare att se till så alla får fulla kunskaper och sånt där.



Klart ni ska framkalla foton! Jag rekommenderar http://www.fujidirekt.se/ de är kanske inte billigast men det blir bäst kvalitet, jag skriver ut många foton och har provat mig fram och jag tycker de var bäst! Men nu var det ett tag sen så jag har runt 1200 bilder som ska framkallas från maj förra året-idag, jag älskar att fota! :) Kul med en hobby, jag har alltid efterlyst en hobby och nu har jag äntligen en :)



Hur kan du ens säga att du väger mycket? Jag skulle mörda för att få vara så smal som du, du har ju ingen mage alls att tala om! Skärpning flicka lilla! ;)



Det är en förutsättning med körkort om man vill ha en bil ;)

KRAM!

2009-02-24 @ 12:52:12
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh jäklar! Jag skulle läsa kommentaren men trodde det var blogginlägget så jag blev SKITSUR på sega datorn så nu är tangentbordet typ sönder!! :S

2009-02-24 @ 21:16:17
URL: http://professoreriksson.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh jäklar! Jag skulle läsa kommentaren men trodde det var blogginlägget så jag blev SKITSUR på sega datorn så nu är tangentbordet typ sönder!! :S

2009-02-24 @ 21:16:48
URL: http://professoreriksson.blogg.se/
Postat av: Karin

...och DÄR blev det skitpannkaka av allt. Sorry Borry.

2009-02-24 @ 21:17:38
URL: http://professoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0