Ryggont och less




En vänlig arbetskamrat har knådat med min rygg. Hon hittade en liten bajskorv under min hud vid ryggen och började klämma sönder den! Hej och hå vilken smärta! Blir det inte bättre med lite misshandel och ipren får det bli att söka upp naprapathögskolan! Haft ont i ryggen i 2 veckor nu. Känner mig som en gammal mormor! Det känns som att det ska knaka, det är en sån smärtkänsla, men det KNAKAR inte! När jag tar djupa andetag trycker den där knölen som är i form av en bajskorv mot min lunga så att det svider när jag andas. Jäkla bajskorv!


Är himla trött på det här med schema nu...vi är alderles för få i personalen så det går liksom inte att täcka upp...stora sucken på det!


Jag hann somna! Jag somnade i soffan klockan 11 och drömde skitkonstiga drömmar om att jag helt plötsligt fick ett litet barn. (det bara låg där på soffan från ingenstans) Smsade C och berättade. Fast jag tvekade, för om det är en dröm så luras jag ju...Sen skulle jag bygga ihop en barnvagn. Det gick sådär. Saknades en massa skruvar. Sen var jag helt plötsligt uppe i Norrland där mina föräldrar helt plötsligt bodde. Micke Persbrandt frågade om det kändes bra att ha barn. Jovisst var det dä! Men ungen som var nyfödd var mer vild än en duracellkanin...Sen vaknade jag som tur var och klockan var 15. Knasigt, knasigt...


jag är hungrig! Men äter jag blir jag bara trött. Så ingen idé. Sen har jag ändå ätit för en månad nu i helgen, så jag får lugna mig lite.


När jag vaknar blir det lite jobb hemma med tvätt och dylikt. Skulle behöva dustsucka lite också, men det får min Knorrhane göra. Ska röra lite på mig imorrn iaf! Ta och möta Cid i Sollentuna C för en prommenix hemåt. Då behöver jag inte ha jättedåligt samvete för att jag har varit passiv på gymmet...


På Fredag åker jag till Kattne! Ska träffa mina vänner, och det ska bli hur kul som helst för det var nog 1,5år sen vi samlades allihopa! Anna: Jag kommer själv till inflyttningskalaset också! Min Man har flickvänsfritt! Så att du vet...
Saknar min lilla byracka så att jag håller på att storkna! Får ta hurtprommenader med henne så hon får gå loss på ekorrarna i skogen! (så fort man säger ekorre blir hon galen och springer 1000varv i skogen och glor upp i träden) Galning!



Jag och Karin                 Jag och Dessan               Jag och Alec



Jag och Linn



Nu ska jag traska!

Hoj Hoj!

















Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahahahahaha det va den roligaste dröm jag hört på lääänge!!! :) Jag diggar att Micke hoppade in i drömmen så där ;)



Se för fasiken till o skaffa liten plutt snart, jag kan va barnvakt när som helst! :)



kram

2009-02-04 @ 07:44:49
Postat av: Anna

Okej då vet jag :) Jag gav portkoden till din mor i fredags men jag är osäker på om hon kommer ihåg den, hehe ;)

2009-02-04 @ 08:29:28
Postat av: Karoline

Haha! Jag vet. Lite muppigt! :)

Du ska ju hindra mig från att vilja! Förstår du inte vilket sug jag har efter kids? Du ska ju stoppa mig från att få sånna tankar! :)

Min karl vill "hinna med" saker först, så det skiter sig ett tag till...DAMN!

Kramar!

2009-02-05 @ 01:14:39
Postat av: Anna

Men kläder har du redan i mängder? ;)

2009-02-05 @ 08:22:25
Postat av: Kallelin

Ja, jag kan ju inte gärna köpa barnvagn =)

Vad tycker du att jag ska köpa dååååå Anna?

2009-02-06 @ 02:54:39
Postat av: Karin

VAFAN fulaste tjockisbilden på mig dåååå!!

Nu gör jag inte utmaningen för det :(

2009-02-08 @ 18:17:08
URL: http://professoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0