Paul Haukka, min morgonprins!




The Voice



Paul Haukka
på Vakna med The Voice är mitt morgonmys! Han har en röst som jag kan vakna mysigt till, och han har en röst som söver mig i soffan om jag vill! Jag totaly älskar att krypa ner i soffan när C har gått till jobbet och bara mysa med The Voice! Det låter som värsta otrohetsaffären här. Men jag diggar killen! Jacob & Jossan är också bra, men ICKE som snål-Paul!





Jag har ångest! Jag har sovit skittaskigt dom här två nätterna...gick av i söndags morse, och fick vara ledig igår och inatt ska jag jobba igen. Jag var uppe klockan o6 och kan fan inte somna! Trotts att jag lyssnar på Paul just nu...
Jag kommer att vara totalkvaddad om jag inte somnar lite senare i eftermiddag. Det är dilemmat med att jobba natt...
om jag inte somnar idag så kommer jag att ha varit uppe 26H imorgonbitti! Och såklart ska Mr. Sol lysa idag också, så det är inte något bra sovväder minsann!


Annars var söndan mys. Gick upp vid klockan 12 och låg som en säl i soffan och kollade på alla patetiska, men lättittade program som Let´s Dance, Körlsaget och bonde söker fru - Bröllopet. Jag grinar ju till allt så jag satt här och bölade till bröllopet. Sen blev det mysmiddag på restaurangen här nere. Orkade inte laga mat. Sen sprang jag ner till ica och köpte en massa Candy! Så det blev svull och Beck - Skarpt läge.


Jag gick aldrig och tränade igår. Jag är för dålig. Så nu ska jag tvinga min man att köpa ett träningskort han också. Då slipper jag träna själv. Vad mesig jag är.
Istället bjussade jag över min granne som var hemma, så vi drack kaffe och snackade skit.



Snart är det alla hjärtans dag. Har inga roliga minnen från alla hjärtans dag sen innan. Jo, när jag har varit singel, men aldrig när jag har haft någon. Men jag vet att det kommer att bli en mysdag. Det blir dock ett ovanligt firande då, för jag, Älsk, Tony och Jennie ska åka till Johnny och Viktoria för att fira tillsammans på kvällen. Det blir nått nytt! Men vafan. Vem har sagt att man ska isolera sig hela dagen för att det är Alla hjärtans dag?
Ska nog hitta på något att ge mitt hjärta. Vet bara inte vad som vanligt...






Hörrni alla Canada Goose-fans! Bara så att ni vet så kommer inte gåsen från Canada, utan Ungern, där fåglar plockas på dun LEVANDE! Det var det värsta av djurtortyr jag har sett! Tänk om någon skulle slita av dig håret!? Det måste ju vara den känsla för pippin! Tur att jag inte hade haft något med dun, för då hade jag slängt det på en gång! Så tänk på det nästa gång du ska köpa dunisjacka...









Ha en kalasdag i det vackra vintervädran!









Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, vilket sammanträffande! Vi ska också hem till ett kompispar på alla hjärtans dag, blir lite annorlunda att fira ihop med andra, men som sagt, vem har sagt att man inte kan göra så? Man ska ju fira med de man tycker om! :)

2009-02-03 @ 11:10:03
Postat av: Karoline

Absolut! Det blir en 3-pars-dejt för oss! Men det ska bli trevligt! :)

Hade inte haft något emot att fira med mamma och pappa heller...

Krams!

2009-02-03 @ 11:21:11
Postat av: Caroline

Du har en utmaning o hämta på min blogg! :) KRAM!

2009-02-03 @ 23:33:21
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0