Onödigt vetande...




SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!


DIG:
1. Hur lång är du ? 164 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Tycker att jag är gammal som gatan, men gifta mig, skaffa barn och vara lycklig.
3. Vad pluggar du ? Pluggar matte när jag spelar Yatzy...
4. Har du långt hår ? Jooo, det har jag nog, men längre vill det icke bli. (stackars mig)
5. Vilken hårfärg har du ? Blond, eller nått.
6. Sminkar du dig ? Jorå, annars tror folk och jag att jag är sjuk.
7. Har du haft sex senaste månaden? Jodå, än är jag inte frigid.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svarta
9. Har du kysst någon idag ? Hmm, näe det har jag fan int. Jäkla karl och inte ge mig en hejdåkiss.

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? Jodå!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Båda är bäst, på olika sätt! 
3. Hur många syskon har du ? 2 styckna syskons
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Vi hörs snart! KRAM!
5. Hur många ställen har du bott på ? Hmm, 3 ställen. Men bara 1 har jag ägt själv!
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Min tonårssyster när hon har tonårshumör...
7. Vilken familjemedlem är snällast ? Pappa, det var alltid han man gick till när mamma sa nej när man var liten.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Jag och sis satt uppe och kollade på film en natt. Mys!

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? Hmm, några dagar sen 
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Det var så länge sen så det har försvunnit ur min brain.
3. Har du kysst nån kompis ? Blivit tvångspåhånglad av två av mina vänner för att dom vet att jag har lite lebbfobi.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nix. Kompis är kompis.
5. Vem har du varit kompis med längst ? Karin
6. Vem känner dig bäst? Karin där också!
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Man kan inte hata en tröja...
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nejje!

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Vågar vågar jag, men inget jag behöver.
2. Klä dig annorlunda? Ja ibland kan jag få ryck.
3. Vara dig själv ? För det mesta.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Inte just nu tack.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Inget jag gör. Rätt nasty
6. Pierca dig ? Jag vågade en gång, inga fler.
7. Ha sex på offentlig plats ? Nej, sånt är larv.
8. Vara omogen ? Jag oftast omogen.
9. Äta småkryp ? Jag slickae på myror när jag var liten, gills det?

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ? i helgen (intresseklubben antecknar)
2. När var du på semester senast ? 2007 på Mallorca
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Lila och rosa, fifan!
4. Är ditt hår tråkigt ? Alltid! Det vill klippas!
5. Vem såg dig naken senast ? Jaaaa, den jag sover och bor med hoppas jag...
6. Hur ofta duschar du? När jag fryser, vilket är varje/varannan dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? När jag blir väckt av min gosse efter att jag har somnat i soffan efter efterlyst, kanske runt 22...





Kommentarer
Postat av: Anna

Jag antar utmaningen! Och har även skaffat mig en blogg :) Får se hur länge det varar bara :P

2009-02-18 @ 14:30:04
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0