Jasså du Anna?

Då var man utmanad igen...det är lolit!


01. Stänger du av mobilen när du sover?

Näver! Ljudlösen eller flightmode.

02. Vem såg dig senast naken?

Ja, konstigt vore annat om det inte var Cid.

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Ojoj, det har jag nog förträngt. Men i 7an var det råsminkat, i 8an var det inget smink alls, och i 9an var jag en guldlock med lagom mycket smink.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?

Inte allt för skrynklig hoppas jag...

05. Hur var du på dagis?

Gick hos dagmamma tre hus ifrån mig, ibland brukade jag rymma hem med min bror när det blev för tråkigt.
06. Hur är du att ha som arbetskamrat?

Jag  tror att jag är lättsam att jobba med. Och allvarlig när det behövs. En anpassningsbar brud med andra ord! 
07. Har du celluliter?

Har jag säkert på ställen där jag inte kan se det själv, thank god.

08. Biter du på naglarna?

Oj, det gör jag. Jättedumt, ska sluta upp! 

09. Har du något handikapp

Kan trötthet räknas som handikapp, så ja...

10. Är du rädd för att få hängbröst?

Man kan väl inte rå för jordens dragningskraft, men än så länge sitter dom kvar.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

Tror att gud är en klok ko.

12. Svär du?

Mest för mig själv. Eller jo. Tyvärr fan.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Om jag öppnar dörren så visst ber jag dom vänligt att vända om...

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

uno (1)

15. Tror du på utomjordningar?

När ET plingar på min dörr så tror jag.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Ojoj, det får la bli tacos! Då kan man variera sig lite iaf...

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

Någon löktjofräs med lök i.

18. Har du blivit arresterad?

Nixpix, inte än.

19. Ljuger du?

Nej, bara någon vit någon gång.

20. Har du kysst en polis?
Jag vet inte!?

21. Är du rädd för Securitasvakter?

Nej, dom är bara dryga.

22. Har du någonting att dölja?

Det har nog alla mer eller mindre.

23. Vad har du på din nyckelknippa?

Nycklar i mitt KS nyckelband.

24. Är du/har du varit gift?

Nej, but i vill!

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Nejnej, ta en buss!

26. Kan du laga cyklar?

Kanske klistra fast ett sånt "punkaklistermärke"

27. Kan du fixa med bilar?

Nejnej, vet knappt vad allting heter

29. Kan du baka bröd?

Hmm, har aldrig försökt. Eller jo scones om det räknas som bröd? Det blev mjöligt.

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Jodå, det har jag gjort någon gång! Borde göra det igen...

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

Malcolm in the middle, världens coolaste och bästaste serie!



Jag utmanar alla när det gäller att fylla i den här listan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0